Geplaatst door Zebra

Zebra Technologies lanceert de TC22/TC27 Mobiele Computer voor beheer en productiviteit op bedrijfsniveau

AMSTERDAM, Nederland – 27 juni 2023 – Zebra Technologies Corporation (NASDAQ: ZBRA), een toonaangevende leverancier van digitale oplossingen die bedrijven in staat stelt om gegevens, goederen en mensen op intelligente wijze met elkaar te verbinden, kondigt vandaag de lancering aan van de TC22/TC27. De TC22/TC27 is een waardevolle mobiele computer voor organisaties die voorheen beperkt waren tot het gebruik van consumentenapparatuur of apparaten van lagere kwaliteit die niet over de functies beschikken die nodig zijn om de efficiëntie en productiviteit te maximaliseren.

Dit krachtige, functierijke apparaat is ideaal voor bedrijven met beperkte budgetten, maar die behoefte hebben aan geavanceerde scanmogelijkheden, hybride oplossingen voor verkooppunten (POS) en beheerbaarheid op bedrijfsniveau zonder de complexiteit van IT. Dit maakt de TC22/TC27 ideaal voor organisaties, waaronder kleine en middelgrote bedrijven (MKB) in de detailhandel, sport en entertainment, transport en logistiek, nutsbedrijven en bedrijven met buitendiensten. Voor horeca- en entertainmentbedrijven stelt de ingebouwde ondersteuning voor Apple VAS en Google Smart Tap de TC22/TC27 in staat om eenvoudig tickets, lidmaatschap- en klantenkaarten, en instapkaarten in mobiele wallets te valideren.

Gebruikers profiteren van een standaard 1D/2D geïntegreerde scan-engine of een geavanceerde 1D/2D geïntegreerde scan-engine met Intellifocus™ technologie voor het scannen van items in de hand tot op de hoogste plank, waardoor vrijwel elke barcode binnen een fractie van een seconde in één keer wordt vastgelegd, ongeacht de conditie. De 16MP camera aan de achterkant en 5MP front-camera zijn, door de foto’s van hoge kwaliteit, ideaal voor het bevestigen van locker- en thuisleveringen. De camera’s houden werknemers met elkaar verbonden middels videogesprekken van hoge kwaliteit met bijvoorbeeld distributiecentra, winkels en magazijnen.

De TC22/TC27 is robuust en functioneel in veeleisende klimaten, het weerstaat valpartijen en werkt in temperaturen van -10C tot +50C. Dit maakt het apparaat ideaal voor nutsbedrijven en bedrijven met buitendiensten. Het heeft een veilige IP68-afdichting om bescherming te bieden tegen stof en water, plus een groot, helder 6″ FHD-scherm dat werknemers bij hun taken betrokken houdt en zorgt voor extra zichtbaarheid bij route-optimalisatie en micro-lokalisatie. De TC22/TC27 is dun en licht, en past daarmee gemakkelijk in een zak of schort, voor comfort tijdens de hele dienst. Het is uitgerust met Wi-Fi 6E, 5G connectiviteit, hoge operationele geheugenconfiguraties en een Qualcomm Hex-Core 2,1GHz processor, zodat bedrijven gebruik kunnen maken van de voordelen van communicatie-infrastructuur en connectiviteit.

“De TC22/TC27 is de juiste keuze voor bedrijven die willen afstappen van de minder veilige, inefficiënte apparaten en smartphones die bedoeld zijn voor consumenten.”, zegt Julie Johnson, General Manager en Senior Vice President, Enterprise Mobile Computing, Zebra Technologies. “De TC22/TC27 is een betaalbaar en krachtig apparaat dat speciaal is ontworpen voor zakelijk gebruik en dat wordt geleverd met alle functies en add-ons die nodig zijn om het werk toekomstbestendig te maken en de klus te klaren.”

Zebra biedt productbeschikbaarheid tot drie jaar en drie jaar doorlopend de beste technische ondersteuning van Zebra Services. De TC22/TC27 bevat een kernset van Zebra Mobility DNA tools voor apparaatbeheer en beveiliging, is te upgraden naar Mobility DNA Enterprise en ondersteunt upgrades tot Android 16. Zebra’s waarde toevoegende functies, waaronder Tap to Pay, Device Tracker voor preventie en herstel van apparaat verlies, Workstation Connect en RFID (Radio Frequency Identification) mogelijkheden in de vorm van de RFD40 UHF RFID Sled, zorgen voor extra mogelijkheden om te voldoen aan veranderende bedrijfsbehoeften.

BELANGRIJK
• De lancering van de TC22/TC27 betekent dat bedrijven van alle groottes gebruik kunnen maken van een betrouwbaar mobiel computerapparaat van hoge kwaliteit met functionaliteit op bedrijfsniveau.
• Het apparaat is ontworpen voor werknemers in de detailhandel en horeca, nutsbedrijven en buitendiensten, transport en logistiek, met de vereiste connectiviteit, verwerkingskracht, ergonomisch comfort en duurzaamheid op zakformaat.
• Een reeks van diensten en uitbreidingen zal bedrijven helpen om op maat gemaakte oplossingen te gebruiken met ondersteuning van een toonaangevende aanbieder voor bedrijven.

OVER ZEBRA TECHNOLOGIES
Zebra (NASDAQ: ZBRA) helpt organisaties bij het bewaken, anticiperen en versnellen van workflows door hun front-line te versterken en ervoor te zorgen dat alles en iedereen zichtbaar, verbonden en volledig geoptimaliseerd is. Ons bekroonde portfolio reikt van software tot innovaties in robotica, machine vision, automatisering en digitale besluitvorming, allemaal ondersteund door meer dan 50 jaar ervaring in scanning, track-and-trace en mobiele computingoplossingen. Met een ecosysteem van meer dan 10.000 partners in meer dan 100 landen, bestaat Zebra’s klantportfolio uit meer dan 80% van de Fortune 500. Newsweek onderscheidde Zebra onlangs met een van America’s Most Loved Workplaces en Greatest Workplaces for Diversity, en we staan op Fast Company’s lijst van de Best Workplaces for Innovators. Meer informatie op www.zebra.com of meld je aan voor nieuws alerts. Volg Zebra’s Your Edge blog, LinkedIn, Twitter en Facebook, en bekijk onze Story Hub: Zebra Perspectives