Industry Wire

Geplaatst door Zebra

Zebra Technologies’ nieuwe visie en inzichten staan centraal op EuroShop

Utrecht, Nederland – 23 februari, 2023 – Zebra Technologies Corporation (NASDAQ: ZBRA), een innovator met oplossingen en partners die een concurrentievoordeel bieden, zal retail data-inzichten en haar nieuwe The Modern Store by Zebra framework centraal stellen op EuroShop in Düsseldorf, Duitsland van 26 februari – 2 maart.

Tijdens het vijfdaagse retail evenement zal Zebra uitleggen hoe haar visionaire framework, The Modern Store by Zebra, retailers kan helpen bij het oplossen van hun meest urgente uitdagingen op het gebied van winkeloperaties. Op zondag 26 februari zal Mark Thomson, Director of Retail bij Zebra Technologies, tijdens een workshop om 14:20 uur op de Connected Retail Stage het publiek vertellen waarom The Modern Store by Zebra retailers in staat kan stellen om medewerkers beter te betrekken, voorraad te optimaliseren en de klantervaring te verbeteren.

 

“Zebra is gepassioneerd over het ondersteunen van de groeiplannen van retailers en het helpen van winkelmanagers bij het aanpakken van hun meest urgente uitdagingen en het mandaat dat zij dragen voor een snelle post-pandemische transformatie,” legt Thomson uit. “Aan de hand van ons visionaire framework zal ik uitleggen hoe retailers productafval kunnen verminderen met 27%, het personeelsverloop met 8% kunnen verminderen en de klanttevredenheidsscores kunnen verhogen.”

Het framework maakt gebruik van de mogelijkheden van meer dan 10.000 partners en aanvullende integratoren van wereldwijde technologieleiders Accenture, Microsoft en Google. Het helpt retailers de kloof te dichten tussen planning en uitvoering van arbeid, voorraad en klantervaringen, waardoor retailers de mogelijkheid krijgen om vandaag succes te boeken met meer  flexibiliteit om te voorspellen en aan te passen voor morgen. De Modern Store Demo zal elk uur te zien zijn op de Zebra stand.

Tijdens een tweede workshop op maandag 27 februari om 14.20 uur op de Retail Technology Stage, delen Zebra Technologies’ Pedro Roman, Director, Solutions Lead EMEA, en Simon Geisman, Senior Business Consultant, Personal Shopper Solutions en SmartLens EMEA, de onderzoeksresultaten van Zebra’s 15e Global Shopper Study  naar consumentengedrag, en hoe deze trends retailers kunnen helpen in de toekomst.

 

“Shoppers zeggen dat ze liever snel de winkel in- en uitgaan (76%) en een groeiende affiniteit (90%) hebben met zelfservice technologieën zoals zelfcheckout of cashless payment,” zegt Roman. “Het aantal bemande kassa’s is sterk aan het verminderen, terwijl zelfcheckout en mobiel afrekenen de snelheid en het gemak leveren dat consumenten  verwachten. Medewerkers en hun managers hebben meer interactie met hun klanten en meer tijd om te werken met oplossingen die de locatie en bewegingen  van goederen in een winkel detecteren en registreren en die gegevens omzetten in eenvoudig te lezen, bruikbare informatie.”

Zebra’s team van senior retail executives zal beschikbaar zijn voor een ontmoeting op de stand in Hal 6/A79 met een reeks van hardware- en softwareoplossing demo’s, waaronder de Food Waste Management System (FWMS) AI-oplossing voor de Franse supermarktketen Auchan. De oplossing helpt de medewerkers van Auchan om jaarlijks zo’n 35 miljoen voedselproducten niet verloren te laten gaan. Woordvoerders zullen ook kunnen praten over hoe Zebra en partners samenwerken met klanten als Kaufland, bp Group Aral en Bonita.

Andere demo’s zullen Zebra’s oplossingen voor voorraadbeheer en -optimalisatie, gepersonaliseerd winkelen, taakbeheer, RFID, communicatie en enablement van medewerkers, workforce management, employee self-service, supply chain visibility en magazijnautomatisering belichten. Een tiental Zebra partners zal ook oplossingen tentoonstellen op de stand.

SAMENVATTING

  • Zebra executives zullen een workshop geven over haar The Modern Store by Zebra framework, en een workshop waarin onderzoeksinzichten worden gedeeld over consumentengedrag en hoe deze de rol van de retailmedewerker bepalen.
  • Zebra’s stand zal Zebra en partner oplossingen tonen die retailers gebruiken om een concurrentievoordeel te behalen, samen met Zebra executives die beschikbaar zijn om met de media te spreken.

 

OVER ZEBRA TECHNOLOGIES

Zebra (NASDAQ: ZBRA) stelt organisaties in staat om te gedijen in de on-demand economie door elke front-line werknemer en asset aan de rand zichtbaar, verbonden en volledig geoptimaliseerd te maken. Met een ecosysteem van meer dan 10.000 partners in meer dan 100 landen bedient Zebra klanten van elke omvang – waaronder 86% van de Fortune 500 – met een bekroond portfolio van hardware, software, diensten en oplossingen die workflows digitaliseren en automatiseren. Supply chains zijn dynamischer, klanten en patiënten worden beter bediend en werknemers zijn meer betrokken wanneer ze gebruik maken van Zebra innovaties die hen helpen te voelen, te analyseren en te handelen in real time.  Zebra heeft onlangs haar industriële automatiseringsportfolio uitgebreid met de overname van Fetch Robotics en haar machine vision en AI software mogelijkheden vergroot met de overnames van Adaptive Vision, antuit.ai en Matrox Imaging. Zebra is #42 op Newsweek’s lijst van America’s Most Loved Workplaces, #42 op Fast Company’s lijst van de Best Workplaces for Innovators en #79 op Forbes’ lijst van America’s 500 Best Midsize Employers. Meer informatie op www.zebra.com  of meld u aan voor nieuws alerts. Volg Zebra’s Your Edge blog, LinkedIn, Twitter en Facebook, en bekijk onze Story Hub: Zebra Perspectives.

 

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht