ZeelandNet breidt klantenservice uit met Serviceforum

ZeelandNet, onderdeel van DELTA, heeft zijn online klantenservice uitgebreid met een forum. Op het Serviceforum van ZeelandNet.nl helpen klanten elkaar met hun kennis en ervaring op multimedia gebied en biedt 24/7 interactie.
Een actief lid op het forum zegt: ‘Het ZeelandNet forum is de ideale plek om advies te krijgen over allerlei onderwerpen, ook als ze niet direct iets met ZeelandNet te maken hebben’. Door mijn werk in de ICT heb ik een brede kennis van allerlei onderwerpen en die deel ik graag met andere forumleden. Andere ‘vaste’ bezoekers zijn weer goed in het oplossen van problemen met televisies en decoders, zo vullen we elkaar mooi aan. Dat het forum 24 uur per dag open is, is natuurlijk ook mooi meegenomen.’
Als je je als lid registreert, en dat kunnen ook niet klanten zijn, kun je op het forum vragen stellen en vragen beantwoorden. Iedereen die niet is geregistreerd kan alleen lezen. Het Serviceforum bestaat uit de rubrieken: Nieuws, Televisie, ZeelandNet.nl, E-mail, Internet en Telefonie, Computervragen en Administratief. Antwoorden kunnen door anderen gewaardeerd worden en expertise wordt beloond met digitale badges: Allrounder, TV expert, Internet expert, Telefonie expert, E-mail expert, ZeelandNet.nl topper.
Sinds november 2014 is het forum live. Er zijn tot op heden circa 650 vragen gesteld die hebben geleid tot ruim 4.000 reacties. Moderators van ZeelandNet reageren tijdens kantooruren op vragen die onbeantwoord blijven.
Bekijk het Serviceforum van ZeelandNet op www.ZeelandNet.nl/forum.
Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.