Er zit een hardloper in ons allemaal: Nationale-Nederlanden roept op tot beweging

Rotterdam, 11 april 2025 – Met een nieuwe landelijke campagne nodigt Nationale-Nederlanden iedereen uit om de hardloopschoenen aan te trekken. Met name Rotterdam kleurt oranje tijdens de NN Marathon Rotterdam.
Er zit een hardloper in ons allemaal
Vanuit de overtuiging dat er een hardloper in ons allemaal zit, daagt Nationale-Nederlanden iedereen uit om in beweging te komen en biedt hierbij de nodige ondersteuning. Want van beginner tot prof, met een beetje support kom je verder.
“De beste manier om mensen te helpen, is hen het vertrouwen te geven dat ze het kunnen”, zegt Mariëlle Krouwel, CMO bij NN Group. “En wij geloven dat je met de juiste support verder komt. Door mensen in beweging te krijgen – bijvoorbeeld via hardlopen – helpen we ze hun fysieke welzijn te verbeteren, wat ook een positief effect op het mentale en financiële welzijn heeft. NN is al jaren actief als supporter van alle hardlopers. Met o.a. onze grote hardloopevenementen zoals de NN Marathon Rotterdam, het NN Running Team en als maatschappelijke partners Stichting Running Blind en Fonds Gehandicaptensport.”
Oranje golf van support
De landelijke campagne zal zich vanaf 1 april tot en met 7 mei richten op het stimuleren van hardlopen door heel Nederland, met als hoogtepunt de Marathon van Rotterdam op 12 en 13 april. Het publiek in en rondom Rotterdam wordt via lokale digitale out-of-home (DOOH) campagnes en tramreclame aangemoedigd om ook in beweging te komen. De campagne bestaat daarnaast uit TV, online video, digital audio, social media, display en een stevige content laag. De boodschap is duidelijk: met de juiste support kom je verder.
Credits:
Bureau: Dentsu Creative, Mindshare, Accenture Song, JCDecaux
Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.