[Podcast] Doorzetters met Anton Nooteboom: ‘Ik voelde enorme leegte’
Anton Nootenboom stond op een klif bij North Head in Australië: “Ik begreep waarom sommige mensen die allerlaatste stap zetten”.
Anton Nootenboom stond op een klif bij North Head in Australië: “Ik begreep waarom sommige mensen die allerlaatste stap zetten”.
AI-gestuurde personalisatie, de metaverse en hybride evenementen. Maar wat zijn de andere trends voor evenementen op dit moment?
We willen allemaal dat mensen ons product kopen. Hiervoor gebruiken we marketing, beïnvloeding en psychologische principes. Hoe beïnvloedt het ons?
Podcasts zijn uitgegroeid tot een massamedium, maar de weg ernaartoe was vaak hobbelig. Welke obstakels moesten ze overwinnen, welke fouten zijn er gemaakt?
Vanaf 2027 wordt de bekende barcode vervangen door een multifunctionele QR-code die zowel ketenpartners als consumenten kunnen gebruiken.
Content is nodig om bedrijfs- en marketingdoelstellingen te halen. De juiste content op het juiste moment aan de juiste persoon laten zien is cruciaal.
Hoe simpel kan het zijn? Door je berichten, lettertype, taalkeuzen en formulieren eenvoudig en kort te houden zorg je voor meer respons en hogere conversie.
Consistent je merk communiceren over meerdere kanalen is essentieel. Iedereen weet dat het belangrijk is: toch gaat het vaak mis. Hoe vermijd je dat?
Vertrouwen en een veilige werkvloer zijn belangrijk om problemen en fouten te voorkomen én om ze bespreekbaar te maken als ze toch gebeuren.
Waar ligt de grens tussen verleiden en misleiden bij online verkoop? Er wordt harder opgetreden. Een richtlijn: staat het belang van de klant centraal?
Een sterke bedrijfscultuur helpt je om de tevredenheid, betrokkenheid en motivatie van je medewerkers naar een hoger niveau te tillen. Dat doe je zo.