More stories

Zeven tips voor een flexibele organisatie van de klantenservice

Flexibiliteit is voor veel bedrijven een belangrijk concept gebleken tijdens de Coronacrisis: ook voor de klantenservice. Zeven best practices op een rij.

Customer Experience

Digitale toegangelijkheid: Denk bij video-content aan doven en slechthorenden

Video groeit nog altijd, maar heb je gedacht aan de miljoenen doven en slechthorenden? Wacht niet met het toegankelijker maken van je video-content.

Video

Marketplaces zijn een must voor ieder consumentenmerk (ook als je er niet verkoopt)

Marketplaces zijn snel belangrijk geworden. Sommige merken willen daar juist níét verkopen. Maar ook dan moet je zorgen dat je daar als merk aanwezig bent.

Marketplaces

Zo brengt Eneco de duurzaamheidsambitie en nieuwe visie op digital bijeen

Eneco wil van groen naar klimaatneutraal. Dat valt samen met een nieuwe kijk op ‘digital’. Die afdeling gaat versmelten met andere commerciële teams.

Customer Engagement

Sitemigratie: Automatiseer je redirect mapping proces

Er komt veel kijken bij een sitemigratie. Hoe zorg je ervoor dat het schrijven van de redirects voor een sitemigratie efficiënt verloopt?

Search

Tips voor het gebruik van Distinctive Brand Assets in digital marketing

Bouwen aan je merk met digitale kanalen? Het kan niet zonder Distinctive Brand Assets (DBA’s). Wat zijn het, waarom zijn ze belangrijk, hoe zet je ze in?

Online marketing

De arbeidsmarkt staat in brand! Wat nu?

Krapte op de arbeidsmarkt! Trek desondanks de juist mensen dankzij creatievere werving: minder cv’s, meer video. Lees hier de tips en beluister de podcast.

Recruitment

Starten met account-based marketing in vijf simpele stappen

Van inbound marketing (leads via brede campagnes) naar account-based marketing (gericht potentiële klanten zoeken). Begin ermee in vijf stappen.

Strategy

Maak van je merk een personality

Wat is dat toch met bepaalde merken? Dat je je ermee verbonden voelt. Op een bijna menselijke manier. Je favoriete merk als een vriend.

Customer Loyalty

Conversational marketing: converteren door converseren

Vodafone, Ziggo, Pon en Thomas Cook zetten conversational marketingcampagnes in. Met slimme AI en interactief design zorgen ze voor een betere klantrelatie.

Dialogue Marketing

Personalisatie-acties als succesformule in Tour de France campagne

Tienduizenden interacties vanuit 141 landen. De gepersonaliseerde campagne rond Team Jumbo-Visma zorgde tijdens de Tour de France wereldwijd voor buzz.

Social

Blijere medewerkers bij de klantenservice met automatisering die om hén draait

Bij de klantenservice is de tevredenheid van medewerkers vaak laag. Ondoordachte automatisering speelt een grote rol. Meer aandacht voor de medewerker.

Customer Service

Hyperautomation: conversational AI is het gesprek van de toekomst (3/5)

Chatbots zijn bekend. Bij hyperautomation gaat het om meer: zet Conversational AI niet slechts in voor één kanaal maar voor een omni-channel-strategie.

Innovatie

De toekomst van Journey Orchestration

Journey Orchestration kan helpen om de klantreis van de altijd kritische consument op zijn/haar individuele wensen af te stemmen. In dit artikel lees je hoe je journey orchestration kunt inzetten, inclusief grootste uitdagingen en best practices.

Customer Experience

Product vs. emotie

De ondergang van de Super League was niets nieuws: herinnert u zich Sport7 nog? De les: vergeet nooit de emotionele lading van een product.

Strategy