E-commerce Nederland groeit in omzet, daalt in afzet
De omzet in Nederlands e-commerce groeide in de eerste zes maanden van 2024 met zes procent tot 17,5 miljard euro. Het aantal aankopen dat men deed, het aantal transacties...
De omzet in Nederlands e-commerce groeide in de eerste zes maanden van 2024 met zes procent tot 17,5 miljard euro. Het aantal aankopen dat men deed, het aantal transacties...
Verkopen in Centraal- en Oost-Europa? Te lastig vanwege de onbekende en consumentenverwachtingen? Denk dan opnieuw, want je hoeft niet alles zelf te doen.
De totale online fashion-, beauty- en luxuryretailmarkt in Europa en het VK komt dit jaar uit op 213 miljard euro en groeit volgend jaar met zo’n vijf procent.
De uitgever van onder meer Acties.nl, Deals.be en Angebote.at wil sneller een groot netwerk van kortingssites kunnen exploiteren. Daartoe lanceert het de nieuwe titel Couponplus, die stevig op GenAI...
Om succes te behalen in het buitenland is een duidelijke strategie van cruciaal belang. In deze whitepaper geeft FedEx je praktische tips.
Een grote groep Nederlandse ondernemers- en consumentenorganisaties roept het nieuwe kabinet op om op te treden tegen oneerlijke handelspraktijken van Aziatische platforms.
De Europese markt voor online verkoop van tweedehands, opgepoetste elektronica groeit tot 11,5 miljard euro in 2025. Dat is elf procent van de totale online verkoop van elektrische apparaten....
De online marktplaats voor sneakers Woovin heeft een nieuwe financieringsronde doorlopen om zijn activiteiten te kunnen uitbreiden naar Duitsland.
Op Amazon eenvoudigweg je producten opengooien voor buitenlandse klanten gaat je geen optimaal resultaat opleveren. Hoe ga je wel succesvol de grens over?
De Consumentenbond en zestien collegebonden dienen een aanklacht in tegen het Chinese handelsplatform Temu bij de Europese Commissie.
Online betalen? Voor consumenten heel normaal. Voor bedrijven niet: zij staan voor lastige keuzes rond het bieden van betaalmethoden, ook over de grens.