More stories

Unified Commerce: fysieke winkel moet transformeren voor naadloze klantervaring

Bij unified commerce stroomlijnen retailers hun organisatorische en logistieke processen voor een naadloze klantervaring.

Customer Experience
Premium

ISM eCompany wordt onderdeel van Duits valantic

E-commerce- en marketingbureau ISM eCompany wordt onderdeel van bedrijvengroep Valantic. Het is de eerste overname buiten de Duitstalige markt en onderdeel van een groeiplan richting Benelux en Scandinavië.

Digital Agencies

De toekomst van fashion merchandising: iedereen een gepersonaliseerde winkel

De toekomst van fashion merchandising? Door technologie heeft straks iedere klant een eigen gepersonaliseerde winkel.

Customer Experience

Scoor bij millennials en Gen Z met deze inzichten in hun verwachtingen

Hoe bereik je millennials en Gen Z? Door ze beter te begrijpen. Met deze inzichten weet je hoe beter in kunt spelen op de behoeften van deze doelgroepen.

Strategy

Begin je eigen digitale transformatie in de fashionindustrie

We staan aan de vooravond van de digitale transformatie in de fashionindustrie. Organisaties houden zich vooral nog bezig met oriënteren.

Customer Experience

Hoe maak je de klantreis persoonlijker en relevanter?

Hunkemöller vertelt hoe de inzet van data en klantinzichten de bedrijfsvoering verbetert en de klantreis persoonlijker en relevanter maakt.

Customer Experience

Hoe banken kunnen helpen bij de optimalisatie van je customer journey

Hoe helpt PSD2 banken om bij te dragen aan oplossingen die het gemak van de retailer vergroten en de customer journey verbeteren?

Customer Experience

De toekomst van online-first shopping

De toekomst van online-first shopping zit ‘m in het ook online verrassen van klanten met een wow-ervaring.

Customer Experience

De impact van de coronapandemie en lockdowns op Non Food Retail

Wat is de impact van corona op de off- en online retail en in het bijzonder voor pure players en omnichannel retailers?

Customer Experience

De weg van Hunkemöller naar een volledig gepersonaliseerde klantreis

Welke weg legde Hunkemöller af naar een volledig gepersonaliseerde customer journey? Neem een kijkje in de keuken.

Customer Engagement

Hoe vang je groei op met schaalbaarheid, personalisatie en automatisering?

Schaalbaarheid, predictive ordering en personalisatie zijn belangrijke thema’s om verdere groei te realiseren. Just Eat Takeaway.com vertelt.

Customer Experience

UX design voor webwinkels

Iedere webwinkel kan met de tips in dit whitepaper een betere klantervaring creëren voor haar bezoekers en daarmee kans op conversie vergroten en uitgaven verhogen.

Customer Experience

Erica Renkema (Chateau Meiland): ‘De webshop komt eraan’

De Meilandjes zijn razend populair. Wat is het ondernemersverhaal achter de familie? Erica Renkema – het ondernemersbrein – deelt het verhaal.

Entertainment

De toekomst van digitale klantervaringen

Nieuwe ontwikkelingen in technologie en consumentengedrag veranderen de manier waarop retailers en merken communiceren en verkopen.

Customer Experience

De toekomst is channel-less

Organisaties benaderen verschillende kanalen veelal als losstaande elementen. Die scheiding heeft soms een negatief effect op de klantervaring. Een channel-less experience kan dit verbeteren.

Customer Experience