Unified Commerce: fysieke winkel moet transformeren voor naadloze klantervaring
Bij unified commerce stroomlijnen retailers hun organisatorische en logistieke processen voor een naadloze klantervaring.
Bij unified commerce stroomlijnen retailers hun organisatorische en logistieke processen voor een naadloze klantervaring.
E-commerce- en marketingbureau ISM eCompany wordt onderdeel van bedrijvengroep Valantic. Het is de eerste overname buiten de Duitstalige markt en onderdeel van een groeiplan richting Benelux en Scandinavië.
De toekomst van fashion merchandising? Door technologie heeft straks iedere klant een eigen gepersonaliseerde winkel.
Hoe bereik je millennials en Gen Z? Door ze beter te begrijpen. Met deze inzichten weet je hoe beter in kunt spelen op de behoeften van deze doelgroepen.
We staan aan de vooravond van de digitale transformatie in de fashionindustrie. Organisaties houden zich vooral nog bezig met oriënteren.
Hunkemöller vertelt hoe de inzet van data en klantinzichten de bedrijfsvoering verbetert en de klantreis persoonlijker en relevanter maakt.
Hoe helpt PSD2 banken om bij te dragen aan oplossingen die het gemak van de retailer vergroten en de customer journey verbeteren?
De toekomst van online-first shopping zit ‘m in het ook online verrassen van klanten met een wow-ervaring.
Wat is de impact van corona op de off- en online retail en in het bijzonder voor pure players en omnichannel retailers?
Welke weg legde Hunkemöller af naar een volledig gepersonaliseerde customer journey? Neem een kijkje in de keuken.
Schaalbaarheid, predictive ordering en personalisatie zijn belangrijke thema’s om verdere groei te realiseren. Just Eat Takeaway.com vertelt.
Iedere webwinkel kan met de tips in dit whitepaper een betere klantervaring creëren voor haar bezoekers en daarmee kans op conversie vergroten en uitgaven verhogen.
De Meilandjes zijn razend populair. Wat is het ondernemersverhaal achter de familie? Erica Renkema – het ondernemersbrein – deelt het verhaal.
Nieuwe ontwikkelingen in technologie en consumentengedrag veranderen de manier waarop retailers en merken communiceren en verkopen.
Organisaties benaderen verschillende kanalen veelal als losstaande elementen. Die scheiding heeft soms een negatief effect op de klantervaring. Een channel-less experience kan dit verbeteren.