De rol van de fysieke winkel in een omnichannelstrategie
Meer online = minder fysiek winkels? Niet per se. In een volwassen omnichannelstrategie is de fysieke winkel belangrijk voor merkbeleving en uitproberen.
Meer online = minder fysiek winkels? Niet per se. In een volwassen omnichannelstrategie is de fysieke winkel belangrijk voor merkbeleving en uitproberen.
Jolanda Bakker, Director Marketing & Commercial Operations bij Vattenfall over het verdwijnen van third-party cookies: “Afwachten of wegduiken heeft geen zin.” Deel 7 (slot) uit de interviewserie over het verdwijnen van cookies.
Wat zijn de belangrijkste uitdagingen voor B2B-leveranciers door veranderde klantverwachtingen? Forrester deed onderzoek en vertelt erover.
Customer Experience Management is het beheer van alle interacties binnen de oneindige levenscyclus van de klant. ‘Micro-momenten’ zijn de momenten waarop een organisatie moet leveren wat een klant nodig heeft.
Voor een echt goede customer journey moet het voor klanten lijken alsof alle contactmomenten speciaal voor hen zijn ingericht. De klant bepaalt de tools.
Deel 6 uit een interviewserie over het verdwijnen van cookies: José Luis Casas en Alistair Gardiner van de Boston Consulting Group (BCG).
Hoe communiceer je relevant met bijna 5 miljoen leden? De aanpak van de ANWB leverde de Customer Data Award van DDMA op.
Personaliseren in digitale kanalen kan heel waardevol zijn voor organisaties. Maar het komt met de nodige ongemakken. Dat is te voorkomen.
Om online sales echt goed aan te sturen, zou je moeten werken met twee essentiële KPI’s: de Digital Sales Score en de Digital Experience Score.
Het realiseren van groei voor je start-up of bedrijf is geen kwestie van het uitrollen van een aantal trucjes. Het gaat om een heel proces.
Hoe gebruik je de sterke punten van zowel winkelpersoneel als een servicerobot? En willen klanten wel robots? Onderzoek onder consumenten geeft antwoorden.
Binnen de Content Management Systemen (CMS) is het Headless CMS sterk in opkomst. Een introductie in de wereld van Headless CMS met alle voor- en nadelen.
In de praktijk lijken de meeste grote merken op elkaar, ze gedragen zich eender. Een nieuw adviesbureau van topexperts combineert kennis over branding en customer experience voor een nieuwe benadering.
Minimalisme is een dominante trend in UX design. Less is more lijkt onlosmakelijk verbonden met minimalistisch webdesign. Maar is dat altijd terecht?
Ook aan de slag met D2C? Leer je klanten kennen, denk cross-channel en meet klantgericht. O ja, en technologie staat niet op de eerste plaats.