Patrick van der Zee nieuwe commercieel directeur Hiiper
Patrick van der Zee is met ingang van het nieuwe jaar commercieel directeur en aandeelhouder bij data- en insights scale-up Hiiper.
Patrick van der Zee is met ingang van het nieuwe jaar commercieel directeur en aandeelhouder bij data- en insights scale-up Hiiper.
Honderdzestig miljoen kopers van NIKE-kleding zijn aangesloten op het online ledenprogramma. Hun betrokkenheid bij het merk leverden afgelopen kwartaal een digitale omzetgroei van 34 procent op, het dubbele van het gemiddelde over alle verkoopkanalen.
Ontdek wat consumenten uit de meest volwassen markten op het gebied van personalisatie te zeggen hebben.
Brand loyalty wordt steeds meer experience loyalty. User experience is dan ook het nieuwe wapen van fintechs.
De modewereld staat voor veel uitdagingen. Hoe zorg je ervoor dat je klanten aan je bindt? Goede inrichting van de verzending helpt op meerdere vlakken.
Action zet in België lanceert op 2 november een loyalty app. Daarmee kunnen klanten producten kunnen inscannen om meer informatie te vinden, een lijst met favorieten aanmaken, een digitale kassabon ontvangen en op de hoogte gehouden te worden van promoties.
Wat klanten van merken verwachten is de afgelopen decennia flink veranderd. Je positioneert je als merk niet alleen op de markt maar ook in de maatschappij.
Nederlands’ grootste cashbackapp Scoupy wisselt van eigenaar. De investeerder en nieuwe eigenaar is Cashback Holding, van DeGiro-oprichters Niels Klok en Jasper Anderluh en Ohpen-oprichter Erik Drijkoningen. Zij nemen het bedrijf over van Effective Media & Marketing (EMM Holding) van ondernemers Geert Luyendijk, Jeroen Lubbers en Valentijn Bras.
De mobiele app van Klarna breidt uit met de spaarkaarten van Stocard. Het betaalbedrijf verbreedt zijn marktpositie stap voor stap richting een bredere waaier e-commerce, marketing en retail.
MyMcDonald’s Rewards, het digitale spaarprogramma van de hamburgerketen, is de miljoenste gebruiker gepasseerd. In vergelijking met andere landen maken Nederlanders veelvuldig gebruik van de MyMcDonald’s Rewards.
Marketing automation is bij veel bedrijven een hoge prioriteit. Vitaminstore toont hoe het bijdraagt aan goede klantervaringen en conversiegroei.
Het is steeds uitdagender om klanten te binden. Hoe zorg je dat ze op de koopknop (blijven) klikken en hoe blijf je relevant? Personalisatie biedt uitkomst.
Na het lezen van dit whitepaper weet je hoe je je loyaliteitsprogramma nog beter kunt inzetten om klanten voor langere termijn aan je merk te binden.
Personalisatie is, ondanks veel ideeën, vaak nog beperkt. Hoe komt dat, en hoe kunnen we tot een écht effectieve en gepersonaliseerde klantreis komen?
90% van klanten staat nu negatief tegenover loyaltyprogramma’s. Om klanten wel te (blijven) verbinden aan je merk moeten zulke programma’s op de schop.