Nominaties van de Dutch Interactive Awards 2025 bekend
De nominaties van de jaarlijkse Dutch Interactive Awards 2025 zijn bekend. Deze selectie staat voor het beste digitale en interactieve werk dat Nederland afgelopen jaar te bieden had.
De nominaties van de jaarlijkse Dutch Interactive Awards 2025 zijn bekend. Deze selectie staat voor het beste digitale en interactieve werk dat Nederland afgelopen jaar te bieden had.
De Nederlandse bureaumarkt is te vol en zeker de extern gefinancierde groepen gaan het nog lastig krijgen. Een consolidatieslag is nodig, vindt Victor Knaap van Monks.
Per 1 april transformeren OrangeValley, MvH Media, AdResults en Increase zich tot Follo. Vanuit de rebranding gaan de partijen met gedeelde visie en missie vooruit, om een Europees leidend...
Het was in 2024 relatief rustig op de overnamemarkt voor digital agencies. Desalniettemin valt op dat vooral social, PR, data en performance marketing in trek zijn, blijkt een nieuw...
De Nederlandse bureaumarkt is de afgelopen jaren sterk geconsolideerd en dat is niet zonder reden, want de markt is gefragmenteerd,
Het gros van de Nederlandse bureaus leverde sinds 2022 tien à twintig procent omzet in en zijn daar nog niet van hersteld. Dat is de inschatting van M&A-specialist Brian...
Strix, een Europese digitale e-commercegroep in aanbouw, koopt het in Den Bosch gevestigde agency Sition om diens Shopware- en Shopify-expertise.
Over twee weken, op vrijdag 7 maart, sluit de inschrijftermijn voor de Dutch Interactive Awards 2025. Bureaus kunnen tot die tijd hun beste werk van 2024 inzenden.
Wat verdienen digital agency-medewerkers in welke functie? En wat vinden zij eigenlijk belangrijk in hun werk? Voor het tweede jaar op rij hebben Emerce en Berenschot een salaris- en...
Wat verdienen digital agency-medewerkers in welke functie? En wat vinden zij eigenlijk belangrijk in hun werk? Deze vragen en meer
Generatieve AI maakt werk door veel marketeers overbodig. Hun bazen, de CMO’s, doen er verstandig aan om tegelijk met de techstack ook hun organisatie op de toekomst aan te...