Sonos directeur aan de kant gezet na problemen app
Sonos CEO Patrick Spence verlaat het audiobedrijf Sonos. De interim-CEO zegt dat dit komt omdat het bedrijf 'veel te veel mensen in de steek heeft gelaten'.
Sonos CEO Patrick Spence verlaat het audiobedrijf Sonos. De interim-CEO zegt dat dit komt omdat het bedrijf 'veel te veel mensen in de steek heeft gelaten'.
Hulporganisaties maken zich grote zorgen over de groei van zogenoemde sporttipsterplatformen op Telegram. Uit een inventarisatie van Pointer (KRO-NCRV) blijkt dat er op Telegram ten minste 55 Nederlandse kanalen...
De totale omzet van de Europese videogame-industrie is in 2023 gestegen naar 25,7 miljard euro. Dit blijkt uit cijfers die door Ipsos zijn geleverd in opdracht van Video Games...
De publieke omroepen leveren volgend jaar achttien miljoen euro budget voor lineaire televisie in. Dat geld, en meer, komt er bij online en on demand video bij.
In de eerste maanden van dit jaar is het BSR (inleg minus uitgekeerde prijzen) van de online kansspelmarkt met 8 procent gegroeid ten opzichte van het laatste half jaar...
Googles marktaandeel op de markt voor zoekadvertenties daalt volgend jaar in de VS onder de vijftig procent, volgens nieuw onderzoek van eMarketer.
Uit onderzoek van prijsvergelijker Pricewise blijkt dat 63 procent van de Nederlanders geen steamingabonnement met reclames zou afsluiten als daarmee de prijs omlaag gaat.
Op 1 oktober 2024 zijn maatregelen van kracht geworden, die online spelers bewuster moeten maken van hun speelgedrag. Het doel is spelers te beschermen tegen de risico’s van online...
TikTok brengt een nieuwe reclamesysteem uit dat zich richt op de snuffelende en oriënterende shopper.
Bijna een kwart van de gezinnen met kinderen in Nederland heeft een abonnement op vier of meer streaming videodiensten, zo blijkt uit het Video Behaviour of Dutch Consumers-onderzoek van...
De reclametak van Spotify groeit dit jaar met dertien procent naar een kleine twee miljard euro, aldus marktonderzoeker WARC Media uit Engeland.