More stories

Premium

Emerce E-Commerce Platforms: geen fysieke winkels Zalando in Nederland

Zalando gaat geen fysieke winkels openen in Nederland. Dat vertelt Megan Maley van het platform in de videocollectie Emerce E-Commerce Platforms, die vanaf donderdag 3 november beschikbaar is. De winkels zijn er alleen voor de (Duitse) thuismarkt.

E-commerce platforms
Premium

Aantal actieve klanten Zalando overschrijdt 50 miljoen

Modeplatform Zalando ziet het aantal actieve klanten met 8 procent toenemen tot voorbij de grens van 50 miljoen. Het aantal deelnemers aan het lidmaatschapsprogramma Plus is bijna verdrievoudigd.

E-commerce

Hoe ‘Fashion for Good’ de mode-industrie helpt te verduurzamen

Wat is ervoor nodig om de mode-industrie te laten verduurzamen? En werkt regulering via de overheid?

Sustainability

Maximaal converteren in Fashion door evidence based marketing

Hoe kun je als fashionbedrijf online zichtbaarder worden en meer commerce realiseren door evidence based marketing?

Conversie

Hoe introduceer je succesvol een nieuw fashionmerk in een overvolle markt?

Opvallen en een nieuw merk uitrollen in de fashionbranche is een vak apart. Wat komt hier allemaal bij kijken?

Data
Premium

Maak het verschil met een AI-gestuurde benchmarkoplossing

Hoe versla je de concurrentie door een AI-gestuurde benchmarkoplossing in te zetten in de fashionindustrie?

Artificial Intelligence

Alles over de Nederlandse marketplace van tweedehands designermode

Van start-up naar de marktleider in de Benelux op het gebied van tweedehands designerkleding. Hoe doe je dat?

Marketplaces

Een duurzaam verhaal: waar komt het op neer?

Wat komt er kijken bij de duurzaamheidstransitie in de Fashion-industrie?

Sustainability

Future of Fashion

Wat kunnen we opmaken uit marktonderzoek over shopgedrag (online én offline) voor, tijdens en na corona? En wat biedt de toekomst?

Fashion
Premium

Bleckmann opent een nieuw distributiecentrum in Venlo

Bleckmann opent een nieuw fulfilment center in Venlo voor de groeiende markt van fashion en lifestylemerken. Hiertoe is een huurovereenkomst gesloten met Prologis voor de huur van ca 30.000 m2.

Fulfillment
Premium

Klarna-app krijgt duurzame kledingcollectie

De winkel in Klarna’s krijgt een nieuwe sectie waarin enkel duurzaam geproduceerde kleding te koop is. Hiertoe werkt het samen met de Good on You-organisatie.

E-commerce
Premium

Nike brengt zijn ledenprogramma naar Zalando

Klanten van Zalando krijgen binnenkort toegang tot producten die zijn weggelegd voor Nike members.

Fashion
Premium

‘Whoppah richting 25 miljoen euro omzet’

De online marktplaats voor designmeubels Whoppah verwacht komende maanden de drempel van 25 miljoen euro omzet te realiseren.

E-commerce

Start-up voor kledingverhuur Masterpiece: ‘We zijn meer en meer een databedrijf’

Kledingstukken worden in Nederland gemiddeld slechts zeven keer gedragen. Lieke van Schouwenburg (Masterpiece) zoekt groeigeld om een alternatief te bieden.

Sustainability
Premium

Emerce Fashion: ‘Repair is the new cool’

De oprichter van het kledingmerk Patagonia en zijn familie hebben het bedrijf weggegeven zodat alle toekomstige winst kan worden besteed aan de strijd tegen de klimaatverandering. Het kwam voor Willem Swager, EMEA directeur Finance and Operations voor Patagonia, ook als een complete verrassing, zo vertelde hij donderdag op Emerce Fashion.

Fashion