Emerce lanceert leergang Digital Marketing-strategie
Emerce brengt een nieuwe, uitgebreide leergang uit die zich richt op de snel evoluerende wereld van digitale marketingstrategie.
Emerce brengt een nieuwe, uitgebreide leergang uit die zich richt op de snel evoluerende wereld van digitale marketingstrategie.
Per 1 april transformeren OrangeValley, MvH Media, AdResults en Increase zich tot Follo. Vanuit de rebranding gaan de partijen met gedeelde visie en missie vooruit, om een Europees leidend...
Het jaar 2024 is door de Out of Home-markt (OOH) afgesloten met een groei van 8 procent waardoor de omzet uitkwam op een recordhoogte van 302 miljoen euro. Dat...
Performance Max kun je inzetten als alternatief voor een traditionele shoppingcampagne. In dat geval zijn er wel een paar zaken om rekening mee te houden.
Dept agency voert de lijst aan als meest zichtbare Nederlands digital bureau, met Media.Monks en Emakina op de tweede en derde plaats. Dat is: bij de chatbots van de...
De Kansspelautoriteit (Ksa) heeft zeven waarschuwingen uitgedeeld voor overtredingen van reclameregels. De aanpak van reclame gericht op jongvolwassenen heeft hoge prioriteit voor de toezichthouder, omdat deze doelgroep meer risico...
Bureaugroep Handpicked neemt Tech to Market over, een specialist in interim marketing- en communicatiediensten. Naar verwachting voegt de groep dit jaar nog een à twee labels toe.
Conversie-optimalisatie, of in jargon: CRO, hoort binnen een organisatie niet bij een kleine groep te liggen. Iedereen van boven tot onderen moet bezig zijn met procesverbetering.
Drie afzonderlijke labels uit dezelfde Groningse bedrijvengroep, Pink Marketing, Pünktlich en Pexi, gaan op in een nieuwe organisatie met nieuwe naam.
Dit is een uitnodiging om ons vakgebied nieuw leven in te blazen. Creëren we impact, of blijven we in drieletterige jargon kletsen?
Media- en marketingconcern Havas wil op 16 december naar de beurs in Amsterdam. Met dat nieuwe geld wil het meer specialistische bedrijven opkopen.