AI maakt de mens niet overbodig, maar juist menselijker
Wat gaat steeds slimmer AI in de toekomst betekenen voor de mens? Mijn overtuiging is dat het de mens niet overbodig maar juist menselijker kan maken.
Wat gaat steeds slimmer AI in de toekomst betekenen voor de mens? Mijn overtuiging is dat het de mens niet overbodig maar juist menselijker kan maken.
Ferrymaatschappij Stena Line heeft een chatbot ontwikkeld die 24/7 vragen van passagiers beantwoord en boekingen ondersteunt. De bot heeft Stina als naam gekregen en is te vinden bij de...
Robots, AI, big data, kwantumcomputers, IoT, grootschalige 3D-printing: de vierde industriële revolutie schudt net als zijn drie voorgangers de wereld flink op. Met alle perspectieven en bezwaren van dien. Is...
De chatbot wordt volwassen en dat biedt mogelijkheden. Er zijn twee belangrijke voorwaarden voor succes: ten eerste ervoor zorgen dat de chatbot toegang heeft tot de juiste informatie en...
Het is een enorm cliché maar voorkomen is echt beter dan genezen. Voor sportarts Servaas Bingé was dit reden om het platform Emma te ontwikkelen. Dit is een soort...
Voortdurend ontstaan er buiten travel nieuwe trends en ontwikkelingen die invloed kunnen hebben op de manier waarop we in de toekomst reizen, hoe we systemen en processen met elkaar...
De meesten maken reisplannen voor het komende jaar, wellicht een carrièreplan voor de komende twee jaar en misschien een ruw tienjarenplan voor het renoveren van dat droomhuis. Maar zo...
Ook in de reisbranche worden de mogelijkheden van Artificial Intelligence volop onderzocht. Zo blijkt uit het rapport ‘TCS Global Trend Study: Part II’ dat binnen de categorie ‘Travel, Transportation,...
Roboticaproposities zijn er in allerlei smaken. Om te kunnen bepalen of robotisering interessant is voor jouw bedrijf, is het van belang te begrijpen hoe typen robots van elkaar verschillen,...
Messaging apps bieden bedrijven de kans om direct met klanten in contact te treden via een kanaal dat de klant aanspreekt. Het levert daardoor een veel hogere engagement op...
Mobiel creëert dagelijks 30 miljard contactmomenten voor adverteerders. Dit is hét strijdtoneel waar bedrijven hun klanten zullen aantrekken, bedienen en behouden. Hoe kunnen bedrijven concurrerend blijven en superieure klantervaringen leveren?...