The Cirqle met partnerprogramma voor bureaus
Influencerplatform The Cirqle begint een partnerprogramma voor media- en marketingbureaus. Bovendien koppelt het Nederlandse bedrijf met Youtube en Shopify.
Influencerplatform The Cirqle begint een partnerprogramma voor media- en marketingbureaus. Bovendien koppelt het Nederlandse bedrijf met Youtube en Shopify.
Ook voor de veiligheid van kinderen op sociale media, apps en het internet in het algemeen geldt: wacht niet af, maar ga aan de slag binnen je organisatie.
Ruim twee dozijn burgerrechtenorganisaties uit heel Europa vragen de EU-privacywaakhond op te treden tegen Facebooks poging om de GPDR op grote schaal te ondermijnen.
Uitgevers zetten hun autoriteit en bereik op sociale media steeds vaker in voor campagnes voor andere merken: zo kun je daar als merk gebruik van maken.
Het missiegedreven social-first bureau Hammerfest heet vanaf vandaag Home. De eigenaren nemen afstand van de oude naam, omdat blijkt dat een neonazistische organisatie deze ook gebruikt.
De grootste kanshebbers van The Best Social Awards 2024 zijn Hema, Wefilm en WWF. Deze bedrijven zijn allen in meerdere categorieën genomineerd.
De tijd dat TikTok 'die app van die leuke dansjes' was is lang voorbij. Qua bereik gaat het richting de zes miljoen Nederlanders en dat kan de reclamemarkt niet...
Webwinkels schroeven hun reclamebudgetten bij zoekmachines dit jaar met acht procent terug. Dat geld gaat naar andere, meer engagerende kanalen, vooral TikTok.
TikTok wordt steeds belangrijker. Jongeren gebruiken het steeds meer ook als zoekmachine. TikTok SEO is daarmee een onderwerp geworden.
Tim van der Wiel was amper dertien toen hij via Twitter met ruim een miljoen volgers geld verdiende aan online advertenties. Op zijn zeventiende richtte hij samen met Liam...
Wordt alles altijd slechter? Voor veelgebruikte online platforms lijkt dat wel het geval: van idealistisch begin naar gebruiksonvriendelijk winstbejag.