On demand kijktijd daalt 13% in Olympische tv-week
De Nederlandse mediaconsument keek vorige week dertien procent minder on demand video dan een maand geleden.
De Nederlandse mediaconsument keek vorige week dertien procent minder on demand video dan een maand geleden.
Alle medianetwerken maken zich op voor een sportzomer waarin de reclame-euro’s rijkelijk rollen. Behalve de NPO. Daar leveren de online activiteiten nul euro op.
Tracker-up Mingle is afgelopen jaar enorm gegroeid, tot nu ruim 150.000 spelers, coaches en teamouders. Het bedrijf uit Utrecht activeert deze zomer zijn eerste premium feature in de app....
SBS9 wordt vanaf aanstaande vrijdag omgedoopt tot Viaplay TV. De Zweedse streamingpartij krijgt een positie op het open net. Het verzorgt voor Talpa een sportzender.
Viaplay Nederland wil de sporten die het streamt veel prominenter profileren en gaat daarom “veel meer investeren in socialmedia”. Dat zegt de nieuwe directeur Roger Lodewick.
Relevantie en context zijn belangrijk voor een succesvolle advertentie. Inhaken op sportevenementen is daarvan een uitstekend voorbeeld.
Het is niet of, maar wanneer Apple de Amerikaanse sportzender ESPN koopt. Dat zegt althans de Amerikaanse financieel analist Dan Ives tegen CNBC News.
De internationale voetbalbond FIFA rapporteerde bij het WK in Qatar twintigduizend social media-berichten als aanstootgevend, beledigend of discriminerend. Zo'n driehonderd mensen kregen daarom politie op de stoep.
Met hun realtime gamified simulaties van sportwedstrijden prijkte Beyond Sports bovenaan het lijstje van Sony, dat het data- en visualisatiebedrijf uit Alkmaar vorig jaar overnam. Mede door de schaalvoordelen...
Johan Cruijff ArenA: toonaangevend en duurzaam voetbalstadion, innovatief met partners, 5G-toepassingen voor betere stadionbeleving.
Jasper onthult Team Jumbo-Visma's succes als topwielerploeg, nieuwe verdienmodellen, content-campagnes en groeiende community.