Emerce Retail

Programma

EMERCE RETAIL 2019 GO EAST, GO WEST, GO FUTURE!

GO EAST: Wat kunnen en willen wij leren van de Chinezen om het retailen in Nederland een innovatieve boost te geven?

GO WEST: Het is niet meer de vraag OF maar WANNEER Amazon de Nederlandse markt betreedt. Wat betekent de komst van Amazon in het Nederlandse retail landschap?

GO FUTURE: Welke ontwikkelingen en technologieën gaan de retail beïnvloeden en met welke kunt u meteen aan de slag? AI, Chatbots, Neuromarketing en …

Met daarnaast aandacht voor:

Van omnichannel naar Pure Player, V&D is terug – Market Places: nieuwe samenwerkingen in de retail hoe stap je in? – Mediamarkt: omnichannel is het winnende model – Online personalisatie, hoe haal je meer uit je website? – Lessons learned uit het eerste Voice traject van Albert Heijn en bol.com

Zalen
Podium 1
Podium 6
Podium 9
Podium 8
08:00 08:30 09:00 09:30 10:00 10:30 11:00 11:30 12:00 12:30 13:00 13:30 14:00 14:30 15:00 15:30 16:00 16:30 17:00 17:30
Podium 1
09:50
09:50OpeningSchols Commandeur Marike Schols
10:05
10:05Go East: wat wij van de Chinezen kunnen lerenWebpower en Agency ChinaJacco Bouw
10:40
10:40Hoe verandert Unified Commerce het Retaillandschap?AdyenDerk Busser
11:45
11:45Koffie break
12:50
12:50Alles anders bij MediaMarktMediamarkt NLArnold Sporrel
13:20
13:20Lunch
15:55
15:55Koffie break
16:25
16:25Go West: the Amazon experienceMaze-One.comTim van der Bilt
16:55
16:55Go Future: wat de toekomst te bieden heeftWatermelonAlexander Wijninga
17:25
17:25Borrel
Podium 6
11:15
11:15Online only: de gedachte achter de website van V&DV&DAlexander van Slooten
11:45
11:45Koffie break
12:15
12:15Dille & Kamille en Datatrics: een gepersonaliseerde customer journeyDille & KamilleArnout Baas
13:20
13:20Lunch
14:15
14:15Klantreisoptimalisatie: een toekomstbestendige strategie in 6 stappenISM eCompanySander Berlinski
14:50
14:50AI in businessAIgencyJim Stolze
15:25
15:25From Local to Global: Succesvolle voorbeelden van virale marketing en data collectie bij MediaMarktMediaMarktFokke Lowie
15:55
15:55Koffie break
17:25
17:25Borrel
Podium 9
10:40
10:40Online groei versnellen met het 5 driver modelNetprofilerJorne Struiksma
11:15
11:15OMNI-channel in detailChristine le DucAudrey van Ham
11:45
11:45Koffie break
12:15
12:15Data Driven CommerceShopping MindsLeonard Blommendaal
13:20
13:20Lunch
14:15
14:15Blauwdruk voor effectieve personalisatieOptimizelyHazjier Pourkhalkhali
14:50
14:50Online personalisatie – het nieuwe vliegwiel voor conversie – hoe pak je het aan?Onlinebeinvloeden.nlMartin van Kranenburg
15:25
15:25Supercharge in-store sales with Google Local Inventory AdsProductsupJurgen de Vries
15:55
15:55Koffie break
17:25
17:25Borrel
Podium 8
10:40
10:40Google Shopping Ads – New rules for CSSs, great opportunities for merchantsKelkoo GroupVincent Vaussion
11:15
11:15Market Places: nieuwe samenwerkingen in de retailbol.comErik Jan Quik
11:45
11:45Koffie break
12:15
12:15Google Store Sales Direct: on- en offline conversie attributieEDMLejo Duivenvoorde
13:20
13:20Lunch
14:15
14:15Next Gen PIM: hoe AI ervoor zorgt dat alle producten hardlopers wordenISAACJelle Stienstra
14:50
14:50Pionieren in de wereld van VoiceAlbert Heijn OnlineStijn Verhoeven
15:25
15:25De strijd tegen conversiekillers met behulp van PSD2INVERS | Fintech EnablerBart den Hollander
15:55
15:55Koffie break
17:25
17:25Borrel