Fashion

Het belang van persoonlijke aandacht tijdens de customer journey

12:30 30 minutes presentation Grote zaal
Nicole de Boer PostNLAnne Reijnen-Brouwer The Brownie Box

Het bouwen van een sterk merk is van groot belang in een dynamische branche zoals de fashionbranche. Het binden én behouden van klanten via paid en owned media. Een juiste klantbeleving is hierbij cruciaal. Het liefst met aandacht en gepersonaliseerd, wat dat leidt tot hogere orderwaardes en klantloyaliteit​. 

Persoonlijk, aandacht en kwaliteit. Daar staat The Brownie Box voor. The Brownie Box weet als geen ander hoe fijn het is om iemand te verrassen. Omdat iedereen oprechte liefde en aandacht verdient. Die liefde en aandacht proef je terug in elke hap die je neemt. Maar ook in de beleving die zij mensen geven, in de gehele customer journey. Benieuwd hoe ze dat doen én welke rol post hierbij speelt? Dan zien we je graag bij onze presentatie.

Nicole de Boer

Nicole de Boer

PostNL

Als marketeer bij PostNL is het mijn ambitie om iedere marketeer in Nederland bewust te maken van de kracht van post. En geloof me: de kracht van post is écht enorm. Met post pak je de (schaarse) aandacht van je doelgroep en aandacht zorgt voor impact en een hoge performance. Je komt letterlijk én figuurlijk binnen bij je doelgroep. Kortom: een onmisbaar medium als onderdeel van je marketingmix.

Anne Reijnen-Brouwer

Anne Reijnen-Brouwer

The Brownie Box

Als marketingspecialist is Anne haar ambitie eindeloos. Zij en haar team grijpen elke kans aan om The Brownie Box te laten groeien. Ze zijn niet alleen gek op het ontdekken van nieuwe brownie-recepten, maar ook op nieuwe ingrediënten in de marketingmix.

Persoonlijk, aandacht en kwaliteit. Daar staan ze voor. Eraan mogen bijdragen mensen blij te maken met een cadeautje, daar gaat haar hart sneller van kloppen!

Gelijktijdige sessies