Hoe Oilily zijn omzet in vijf jaar verdriedubbelde
In een tijd waarin veel Nederlandse modebedrijven het moeilijk hebben, weet het Nederlandse modemerk Oilily al vijf jaar indrukwekkende groei te realiseren met dubbele cijfers en een gezonde winst. Dit oudste Nederlandse modemerk, met meer dan zestig jaar aan heritage in creativiteit, kleur en innovatie, beleeft een nieuwe bloeiperiode. De totale omzet van Oilily is verdubbeld en de omzet van de webshop is zelfs verdrievoudigd in de afgelopen vijf jaar.
Tijdens deze visuele en interactieve presentatie neemt Brecht Olsthoorn je mee in het succesverhaal van Oilily. Ze bespreekt hoe het merk inspeelt op de tijdsgeest en trends zoals de behoefte aan verbinding, kleur, craftsmanship en optimisme, in een wereld die in chaos verkeert en door crises wordt geteisterd. Oilily groeit tegen alle conventies in door vast te houden aan zijn kleurrijke DNA, rijke historie en de kracht van creativiteit en authenticiteit.
Je leert hoe Oilily de harten van klanten opnieuw heeft veroverd, wat wel werkte en wat niet. Brecht deelt het succes van de nieuwsbrief, de strategie achter conversie, merkbeleving, visual storytelling en branding, en het pionieren met AI. Deze presentatie, ondersteund door concrete cijfers en feiten, laat zien hoe Oilily ondanks valkuilen uit het verleden opnieuw succes heeft weten te behalen.
Kom naar deze sessie en ontdek de inspirerende reis van Oilily naar groei en succes in een uitdagende markt.