Performance

Programma

Performance is de jaarlijkse update rond online advertising. Voor online adverteerders, uitgevers en professionals die dieper in willen gaan op de laatste ontwikkelingen en tactieken om het rendement van digital advertising te verbeteren.

Dit is het programma van Emerce Performance 2019.

Zalen
Grote zaal
IJzaal
Studio
10:00 :30 11:00 :30 12:00 :30 13:00 :30 14:00 :30 15:00 :30 16:00 :30
Grote zaal
10:00
10:00 - 10:30The human side of tech: peek into the future!Whetston
10:35
10:35 - 11:05Gaming and Esports: new advertising opportunitiesNewzoo
11:05
11:05 - 11:35Koffie pauze
11:35
11:35 - 12:05Geef data en macht advertising weer terug aan de adverteerderPEXI
12:10
12:10 - 12:40Hoe VanMoof zijn volgende miljoen binnenhaalt met fietsen – binnen 5 ja...VanMoof
12:40
12:40 - 13:40Lunch
13:40
13:40 - 14:10Data-driven advertising: zó haal je meer uit je meest waardevolle prospects é...Traffic BuildersTraffic Builders
14:15
14:15 - 14:45Het succesvol integreren van privacy binnen je online strategiePrivacy Valley
14:45
14:45 - 15:15Koffie pauze
15:15
15:15 - 15:45Boost je online performance op 5 driversNetprofilerNetprofiler
15:50
15:50 - 16:20Act real-time!Google
16:25
16:25 - 16:55KLM is making online advertising smart (again)KLM
16:55
16:55 - 17:55Borrel
IJzaal
10:35
10:35 - 11:05An expert guide to tackling the 8 challenges of attributionDDMADDMA
11:05
11:05 - 11:35Koffie pauze
11:35
11:35 - 12:05Wat kun je leren van topsporters?Fosby Digital Agency
12:40
12:40 - 13:40Lunch
13:40
13:40 - 14:10How machine learning can help you choose the best wineQuantcastQuantcast
14:15
14:15 - 14:45Conversie attributie: lessen uit de praktijkEmerce Opleidingen
14:45
14:45 - 15:15Koffie pauze
15:15
15:15 - 15:45Measuring Marketing Impact: bent u klaar voor 2020?AdRoll
15:50
15:50 - 16:20Blockchain, het nieuwe businessmodel in media?Bchain Media
16:55
16:55 - 17:55Borrel
Studio
10:35
10:35 - 11:05Data-driven Ideation for InnovationGrowth Tribe
11:05
11:05 - 11:35Koffie pauze
11:35
11:35 - 12:05Google Ads-automatisering: zo pak je het aan!ISM eCompany
12:40
12:40 - 13:40Lunch
13:40
13:40 - 14:10Driving store traffic with digital marketing: Q-Park caseMaxlead
14:45
14:45 - 15:15Koffie pauze
16:55
16:55 - 17:55Borrel