Emerce Retail

In gesprek met Bol en AS Watson over de toekomst van retail media

12:05 30 minutes Grote zaal
Arjen Heida Adviseur Retail & Commerce MediaMarielle Slenders AS Watson Jelmer Helderman Bol

Over de hele wereld is retail media booming business. Waar moeten we op letten in 2024 en hoe ziet de toekomst van retail media eruit?

Daarover gaat Arjen Heida in gesprek samen met retail media-specialisten Marielle Slenders (AS Watson) en Jelmer Helderman (bol.com). Zij brengen verschillende, maar ook overeenkomende uitdagingen en dilemma’s naar voren.

Na deze talk weet je alles over de grootste kansen, risico’s en uitdagingen die je als retailer tegenkomt bij het ontwikkelen van een retailmediastrategie.

Arjen Heida

Arjen Heida

Adviseur Retail & Commerce Media

Arjen Heida helpt retailers (en andere ‘non-traditional publishers’, adverteerders) en tech vendors op het gebied van Retail & Commerce Media, met als drijfveer waardecreatie en het volwassener maken van de markt.

Tot eind 2022 was Arjen werkzaam als Managing Director bij bol Retail Media, waar hij eerder in 2015 al onderdeel was van het team dat deze afdeling op heeft gezet.

Marielle Slenders

Marielle Slenders

AS Watson

Marielle Slenders, heeft als Head of Media & Performance bij AS Watson passie voor datagedreven benaderingen, media en performance. Met vele jaren ervaring bij toonaangevende bureaus als Zenith Optimedia en BlueField en publishers waaronder Reed Elsevier en Disney heeft zij vanuit verschillende perspectieven veel kennis opgebouwd . Onlangs heeft zij binnen AS Watson Benelux het initiatief genomen tot het opzetten van het retail media platform OptimO . Marielle brengt graag innovatie in de wereld van retail media, ook versterkt ze de strategische visie met een datagedreven aanpak in deze sterk evoluerende discipline.

Jelmer Helderman

Jelmer Helderman

Bol

Jelmer Helderman is een enthousiaste e-commerce professional wiens interesse voornamelijk uitgaat naar retail media en platformisering van de markt. In zijn vrije tijd is hij een fervent kitesurfer. Het was dan ook geen verrassing dat Jelmer, op professioneel vlak, vol op de third wave of digital advertising is gesprongen.

Momenteel is Jelmer werkzaam bij Bol Retail Media als agency development manager. Eerder was hij in verschillende rollen werkzaam bij IPG Mediabrands en heeft daar als productmanager e-commerce aan de wieg gestaan van de e-commerce dienstverlening van Reprise Digital (marketplaces, D2C commerce en retail media).

Gelijktijdige sessies