Emerce Retail

Seizoensdrukte: kan jouw klantenservice het aan?

14:10 30 minutes IJzaal
Richard Lansdorp Freshworks

Als retailer kun je je tegenwoordig vooral onderscheiden door een goede klantenservice ervaring. Maar wanneer de drukte toeneemt op de klantenservice afdeling door seizoensgebonden drukte, hoe navigeer je jouw klantenservice organisatie zo efficiënt mogelijk door deze piek momenten om je klanten tevreden te houden? Tipje van de sluier: een omnichannel support strategie en AI

Richard Lansdorp

Richard Lansdorp

Freshworks

Richard Lansdorp is Lead Solution Engineer bij Freshworks, waar hij een cruciale rol heeft gespeeld als onderdeel van het initiële team in Freshworks Nederland, en heeft significant bijgedragen aan de opbouw van de regio gedurende de laatste vier jaar. In zijn huidige positie is Richard toegewijd aan het begeleiden van klanten en prospects bij het benutten van moderne Customer Experience (CX) technologie, inclusief AI, om engagement te optimaliseren, personalisatie te verbeteren en algehele klanttevredenheid te verhogen.

Met een diepgewortelde passie voor CX heeft Richard uitgebreid samengewerkt met talrijke e-commerce- en retailorganisaties, hen helpend om de kracht van moderne technologie te benutten om hun klantinteracties te revolutioneren. Zijn ervaring in de retailsector biedt hem waardevolle inzichten die hij inzet in zijn rol bij Freshworks.

Gelijktijdige sessies