Emerce Retail

Van matrassenfabriek naar woonwinkel van de toekomst

15:10 30 minutes Grote zaal
Marloes Peters EijerkampJesper Schoofs Eijerkamp

Van een idee dat in 1928 aan de keukentafel ontstond, tot een toekomstbestendig bedrijf met 350 werknemers. 

Het was én is een bijzondere reis voor Eijerkamp. Door de jaren heen is het merk doorgegroeid tot moderne woonwinkel met meerdere fysieke locaties en een webshop. De koers voor Eijerkamp is altijd ingezet vanuit marketingstrategie. Waarbij beleving in de winkel, inspiratie vanuit woontrends en relevantie voor de klant op assortiment altijd centraal staat. Met een 360-graden aanpak waar massa- en niche media kanalen hand in hand gaan. 

Marloes Peters en Jesper Schoofs nemen bezoekers van deze sessie mee in vragen als: Hoe blijft Eijerkamp relevant? Welke belangrijke keuzes hebben hier een belangrijke rol in gespeeld? Hoe ziet Eijerkamp de toekomst voor woonwinkels in het retail landschap? 

Marloes Peters

Marloes Peters

Eijerkamp

Marloes Peters werkt inmiddels meer dan 12 jaar bij Eijerkamp. In haar rol als Creative Director is zij verantwoordelijk voor de visuele identiteit van het merk, de winkel en online uitstraling. Van creatieve projecten, showroomontwerp tot marketinginitiatieven; allemaal met het doel om de ultieme woonbeleving voor klanten te realiseren. “Een huis gaat immers pas echt leven als alles klopt”.

Jesper Schoofs

Jesper Schoofs

Eijerkamp

Jesper Schoofs is Senior Marketeer van Eijerkamp. Na jarenlange ervaring als Strateeg aan bureauzijde, bouwt hij nu aan Eijerkamp om groei te realiseren. Hierin staan relevantie voor de klant én onderscheidend blijven in de woonbranche centraal.

Gelijktijdige sessies