Lisette Havermans (DA): ‘We worden dit jaar de grootste online aanbieder van drogisterij-artikelen’
Hoe zet je een failliet merk opnieuw succesvol in de markt? Hoe onderscheidt DA zich van prijsvechters? Hoe ziet de nieuwe merkstrategie eruit? En hoe bouwt DA aan de online propositie? Op die vragen geeft Lisette Havermans, algemeen directeur bij DA, antwoord tijdens deze podcast.
Havermans legt uit waarom DA afstand neemt van ‘het prijsvechters-segment’ en hoe het zich ontwikkelt tot gezondheidsgids. Steeds meer producten verdwijnen uit de verzekerde zorg. Daarmee neemt de behoefte aan goed advies weer toe. Men kan bij DA terecht voor allerlei gezondheidschecks en advies hieromtrent.
Lisette Havermans komt uit de Mosadex-stal: ze was sinds 2010 managing director ApotheekZorg & Care4Pharma bij de Mosadex Groep. Daarvoor werkte ze ruim 2,5 jaar als commerce director bij LLOYDS Apotheken. Haar achtergrond is duidelijk gerelateerd aan de apothekersbranche. Sinds januari 2018 is Havermans algemeen directeur bij DA.
Plaats een reactie
Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond