Een data-driven aanpak om je betaalconversie te maximaliseren
Uit marktonderzoek blijkt dat 60% van de bestellingen wordt afgebroken voordat de betaalfase is voltooid. En hoewel het handig is om de veelvoorkomende redenen te kennen waarom klanten de betaalpagina verlaten, is dat maar in beperkte mate van belang. Ieder bedrijf is anders en de reden waarom klanten niet converteren, is uniek. Er is dan ook geen one-size-fits-all benadering voor het optimaliseren van de betaalfunnel.
Daarom kan het toegang hebben tot betaaldata een totale game-changer zijn. Duidelijke, bruikbare betaaldata kunnen bedrijven helpen het betaalproces te stroomlijnen en klanten een prettige ervaring te bieden. Het kan ook fungeren als een vroegtijdig waarschuwingssysteem, waardoor je problemen die mislukte betalingen veroorzaken, kunt herkennen en deze kunt verhelpen.
Volg dit webinar om meer te leren over hoe je data-driven inzichten kunt gebruiken om conversies te optimaliseren.
Keynotes in dit webinar:
- Hoe conversie werkt in het betaalproces – van de betaling tot authenticatie en van autorisatie tot bevestiging.
- De meest voorkomende oorzaken van mislukte transacties en klanten die hun winkelmandje verlaten.
- Hoe data op transactieniveau je kan helpen met het identificeren en aanbrengen van verbeteringen en het optimaliseren van je betaalproces
Sprekers in dit webinar:
- Jordan Vercauteren, Growth Analytics and Performance Manager, werkt met data-driven inzichten om een bedrijf te helpen ontwikkelen en sturen. In zijn functie combineert hij zijn analytische achtergrond met zijn betrokkenheid met het bedrijf en onze merchants.
- Jeroen Roggeveen, Head of Hospitality & Travel, is sinds 2016 werkzaam bij Ingenico, a Worldline brand. Hij is begonnen als Sales Manager. In 2019 maakte hij de stap naar de functie van Country Manager SMB Nederland en is sinds kort actief als Head of Hospitality & Travel binnen Wordline.