Retail Report: bepalende trends en inzichten voor de industrie
Deze whitepaper bevat inzichten over bedrijven en consumenten uit verschillende landen, in perspectief gebracht op zowel wereldwijd als lokaal niveau. Het resultaat? Een holistisch beeld, aangevuld met regionale nuances.
We vroegen aan meer dan 10.000 bedrijven uit 23 landen wat hun zorgen, verwachtingen en strategieën voor de toekomst zijn. Vervolgens vroegen we 40.000 consumenten uit 26 landen of deze bedrijven op de goede weg zitten.
55 procent van de consumenten wereldwijd zegt dat ze liever zouden winkelen bij retailers die technologie inzetten om de winkelervaring te verbeteren. 61 procent van de consumenten wereldwijd is loyaler aan een retailer waarbij ze online kunnen kopen en retourneren in de winkel, maar slechts 23 procent van de bedrijven biedt deze mogelijkheid. Wat kan jij doen om aan deze verwachtingen te voldoen?
Ontdek wat we nog meer te weten zijn gekomen in het Retail Report; een uitgebreid onderzoek vol lokale en wereldwijde inzichten. Zo weet jij precies wat klanten dichtbij de deur verwachten en kun je anticiperen op de wensen van internationale shoppers.
)