Deel dit artikel
-

Ad Alliance en Disney+ starten exclusieve samenwerking voor advertentieverkoop in Nederland

Mediasaleshuis Ad Alliance en The Walt Disney Company Benelux breiden hun bestaande online- en lineaire samenwerking uit naar het SAVOD-domein. Vanaf 17 oktober gaat Ad Alliance de advertentieverkoop voor het vernieuwde ‘Disney+ Standaard met reclame’-abonnement op het populaire streaming platform Disney+ in Nederland vertegenwoordigen.

Het nieuwe ‘Disney+ Standaard met reclame’-abonnement wordt in oktober gelanceerd op Disney+ om klanten meer flexibiliteit te bieden, als aanvulling op de reclamevrije ‘Disney+ Standaard’- en ‘Disney+ Premium’-abonnementen.

Vanaf 17 oktober vertegenwoordigt Ad Alliance de advertentieverkoop van Disney+ exclusief in Nederland, waarbij adverteerders toegang hebben tot onder meer pre-rolls en midrolls-slots op het ‘Disney+ Standaard met reclame’-abonnement. Ad Alliance vertegenwoordigt al de lineaire en digitale advertentieverkoop van Disney in Nederland.

Disney+ biedt een breed scala aan content in een premium omgeving, met nieuwe tv-series, blockbuster-films en exclusieve Disney+ Originals die het hele jaar door worden toegevoegd onder de zes merken: Disney, Pixar, Marvel, Star Wars, National Geographic en het algemene entertainmentmerk Star.

Deel dit bericht

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond