Nieuws -
AH.nl gaat automatisch boodschappenlijstje invullen
Klanten van Albert Heijn die online boodschappen doen, doen daar tegenwoordig iets minder lang over. De grootgutter gaat namelijk een deel van het boodschappenlijstje al automatisch invullen.
Het betreft in eerste instantie een uitgebreide test onder 65.000 klanten met een bonuskaart. Op basis van historische aankoopgegevens weet AH.nl van deze klanten veelal wat ze met welke regelmaat kopen. Sommige producten kopen ze wekelijks, andere wat minder vaak maar toch regelmatig. Dat soort aankopen gaat Albert Heijn alvast voorinvullen.
Dit artikel is voor premium abonnees . Log in of meld je aan!
Premium Account
Neem een Premium abonnement en krijg onbeperkt toegang tot premium artikelen en vele andere voordelen.
- Alles van Emerce Account
- Toegang tot alle Premium nieuws artikelen
- Korting op tickets Emerce Events
- Krijg Emerce 100 opgestuurd
Log in met je Premium Account