AI beheerst programma Emerce Digital Marketing Live!
Sony realiseerde een spectaculaire kostendaling voor productlanceringen. Hoe belangrijk was AI hierin? Martin Andersen van Sony vertelt er meer over op Emerce Digital Marketing Live! op donderdag 6 juni in de Beurs van Berlage.
Op Emerce Digital Marketing Live! loopt AI dit jaar als een rode draad door de 100+ toekomstgerichte sessies over social, data, predictive analytics, customer dialogue, digital branding, legal, realtime conversion optimization, en meer.
Sony concurrent Samsung is er ook. CRO-specialis Dorian Sayazi Crespo Gonzalezt, met uitgebreide ervaring in AB-testen, gebruikersonderzoek en data-analyse, deelt haar reis ervaringen op het gebied van CRO.
En er zijn meerdere sprekers bevestigd. Jumbo bijvoorbeeld gaat meer vertellen over retail media oplossingen; van digitale schermen en vloerstickers tot social advertising en in-app bannering. Door zowel online als instore te adverteren is een merk zichtbaar in de gehele funnel, van awareness tot het aankoopmoment.
De inzet van AI brengt de nodige verantwoordelijkheden met zich mee. Wat verstaat men onder responsible AI? Hoe bescherm je jezelf en je klant? En tegen welke juridische en ethische uitdagingen loop je aan met deze revolutionaire technologische vooruitgang? Frank de Vries van branchevereniging DDMA maakt deze complexe materie toegankelijk.
Premium abonnees kunnen gratis naar het evenement. Claim hier je gratis* ticket.
Foto Peter Boer
Plaats een reactie
Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond