Albert Heijn kopieert Picnic bij bezorgen
Albert Heijn introduceert vanaf deze week de Buurtroute. Dit initiatief koppelt, net als bij Picnic, bezorgmomenten van buurtbewoners aan elkaar. Hierdoor rijden bezorgers minder kilometers, wordt thuisbezorgen efficiënter en vooral ook duurzamer omdat er minder CO2-uitstoot plaatsvindt.
Met het nieuwe initiatief van Albert Heijn, de Buurtroute, worden bezorgmomenten van buurtbewoners aan elkaar gekoppeld. Bij het kiezen van een bezorgmoment – online of in de app - kunnen klanten zien op welke momenten een bezorger al in de buurt is. Als zij ook kiezen voor dit bezorgmoment, wordt er efficiënter en duurzamer gereden. Albert Heijn verwacht hiermee meer dan een half miljoen kilometer minder te rijden met de bezorgauto’s.
Neem een Premium abonnement en krijg onbeperkt toegang tot premium artikelen en vele andere voordelen.
- Alles van Emerce Account
- Toegang tot alle Premium nieuws artikelen
- Korting op tickets Emerce Events
- Krijg Emerce 100 opgestuurd