BCC verbetert (online) bezorging witgoed
Klanten van winkelketen BCC kunnen hun witgoedaankopen voortaan tot 22.00 (online) bestellen en de volgende dag laten bezorgen en installeren.
Naast next day delivery biedt BCC klanten ook de mogelijkheid om zelf de bezorg- en installatiedag te bepalen.
BCC was één van de eerste elektronica-retailers met een eigen bezorg- en installatieservice voor witgoed en grote televisies.
Om consumenten die zich vaak eerst online oriënteren beter te helpen wordt hierbij ook livechat ingezet. Klanten komen dan in contact met gecertificeerde productspecialisten uit de 73 BCC-winkels. BCC Livechat is in oktober gelanceerd.
Overigens komen er nog steeds fysieke winkels bij. Vorige week opende BCC als eerste retailer een winkel in het nieuwe winkelcentrum Leidsenhage (straks Mall of The Netherlands) te Leidschendam.
Deel dit bericht
Plaats een reactie
Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond
1 Reacties
Piet Rutte
Nou dat was wel nodig ook. Heb een keer zon droogtrommel gehaald. Moest ik notabene 2 weken op wachten. Benieuwd of dat nu beter gaat.