Nieuws -
‘Black Friday duurde een week, bol.com de grootste’
Black Friday 2019 was het strijdtoneel om marktaandeel bij webwinkels en elektronicafabrikanten. Amazon is ook dit jaar een top drie-speler, waarbij bol.com met het nodige marketinggeweld tijdelijk de nummer één-positie overnam in Tweakers' Pricewatch.
In de rest van het jaar ontvangt Coolblue de meeste click-outs vanuit de Pricewatch, Nederlands grootste product- en prijsvergelijker voor elektronica, gevolgd door Amazon en Azerty. In de week voorafgaand aan Black Friday 2019 echter lag dat beeld anders. bol.com had die week de leiding qua ontvangen verkeer met daarna Coolblue en Amazon.
Dit artikel is voor premium abonnees . Log in of meld je aan!
Premium Account
Neem een Premium abonnement en krijg onbeperkt toegang tot premium artikelen en vele andere voordelen.
- Alles van Emerce Account
- Toegang tot alle Premium nieuws artikelen
- Korting op tickets Emerce Events
- Krijg Emerce 100 opgestuurd
Log in met je Premium Account