E-Commerce Live: De impact van fysieke winkels op de klantreis bij Coolblue
Bij Coolblue doen ze alles voor een glimlach. Daarom hebben ze twee doelen voor ogen: een voorbeeldbedrijf zijn op het gebied van klantgericht ondernemen en waarde toevoegen. Om deze doelen te halen, kijken ze per producttype waar klanten behoefte aan hebben en op basis daarvan richten ze hun productreizen in. Jos Groenendijk vertelt er meer over op Emerce E-Commerce Live op 5 juni in de Beurs van Berlage.
De winkels van Coolblue in Nederland, België en Duitsland zijn essentieel in het behalen van de doelstellingen van de elektronicaverkopers. Je hoort waarom Coolblue winkels opent in een tijd dat winkelketens winkels sluiten.
Jos Groenendijk begon zijn loopbaan bij Coolblue in 2012 na zijn studie Bedrijfskunde aan de Erasmus Universiteit en een wereldreis van anderhalf jaar. Hij startte als Product Manager en doorliep verschillende functies binnen het bedrijf.
Sinds 2018 is Jos verantwoordelijk voor de winkels van Coolblue als Head of Stores. In deze rol werkt hij samen met teams op diverse gebieden, zoals vastgoed, winkelconcept, store tech development, operatie en HR, om de winkels elke dag een beetje beter te maken.
Kaarten voor Emerce E-Commerce Live zijn hier te koop.
Plaats een reactie
Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond