Edition deed Snapchatcampagne met Bavaria
Het onlangs door VICE gelanceerde influencerlabel Edition gaat aan de slag voor Bavaria. De eerste campagne bereikte meer dan een miljoen unieke personen.
Het doel was om via Snapchat tenminste 200 duizend mensen te laten weten dat Bavaria 0,0% de sponsor is van Mud Masters.
“Edition vroeg drie healthinfluencers een team van volgers samen te stellen om samen met hen de strijd aan te gaan bij de Mud Masters Race in Scheveningen. Tijdens deze race maakten de drie teams een eigen Snapchatverhaal, dat later door Edition in een compilatievideo is samengevat“, aldus VICE in een nieuwsbrief.
De influencers zetten behalve Snapchat ook hun andere socialkanalen in, wat ertoe leidde dat het opgetelde bereik op 1,2 miljoen uniek eindigde. De gemiddelde engagementrate bedroeg een niet schokkende 0,65 procent.
VICE lanceerde het influencerlabel Edition eerder dit jaar. Behalve de ‘reguliere influencers’ wil VICE ook invloedrijke muzikanten, artiesten en acteurs gaan inzetten als merkambassadeurs.
Foto: piervix (cc)
Plaats een reactie
Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond