Deel dit artikel
-

ING en Pay. lanceren ING Checkout, een betaaldienst voor webwinkels met meer dan 35 betaalopties

Sinds deze week kunnen zakelijke klanten van ING een online kassa toevoegen aan hun webwinkel doormiddel van ING Checkout, de Payment Service Provider (PSP) van ING in samenwerking met Nederlandse PSP-aanbieder Pay.

Door de samenwerking kan online betaalservice ING Checkout mee met de ontwikkelingssnelheid van concurrerende betaalverwerkers en behoudt het tegelijkertijd ING’s bancaire voordelen. Pay.nl is al meer dan 15 jaar actief in de PSP-markt en bedient reeds 12.000 klanten, waaronder veel bekende namen in de Nederlandse Retailsector.

Klanten kunnen in Mijn ING Zakelijk volledig digitaal uit twee pakketten kiezen, Basic of Advanced, en binnen vijf minuten ING Checkout gebruiken. Ook hebben klanten de mogelijkheid om uit meer dan 35 nationale en internationale betaalmethoden kiezen, zoals iDEAL, Bancontact, Klarna en PayPal. Daarnaast hebben ze toegang tot ruim 75 e-commerce platforms, waaronder Magento, WooCommerce en Shopify. Als de integratie is afgerond, kunnen klanten direct online betalingen accepteren. De klant blijft de gehele integratie en tijdens gebruik in de digitale ING omgeving.

Door de samenwerking kan ING diverse bancaire producten en diensten koppelen aan de PSP-oplossing, zoals voorraadfinanciering of snellere uitbetalingen van bijvoorbeeld creditcards op basis van ING’s eigen risico-klantscores en riskmodellen.

Deel dit bericht

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond