KPN stopt met gratis Spotify bij abonnement
KPN stopt op 1 juni met het gratis aanbieden van Spotify. Volgende maand verdubbelt het telecombedrijf de mobiele data van zijn abonnementen zonder dat klanten daarvoor extra moeten betalen. Kennelijk om kosten te besparen wordt Spotify geschrapt.
Het Zorgeloos Instap-abonnement groeit bijvoorbeeld van 1 naar 2GB, terwijl Zorgeloos Premium van 10 naar 25GB gaat. Daarnaast laat KPN weten dat klanten vanaf 1 juni hun abonnement in de hele EU kunnen gebruiken.
Bij Zorgeloos Premium wordt nu nog gratis Spotify Premium, ter waarde van 10 euro per maand, geboden. Dat komt dus te vervallen, hoewel bestaande abonnees de dienst kunnen blijven gebruiken.
Nieuwe abonnees kunnen uiteraard wel zelf een abonnement nemen op Spotify. Daarvan is ook een gratis versie, wel met beperkingen.
Deel dit bericht
Plaats een reactie
Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond
11 Reacties
Bakx
Mijn zoon heeft gisteren een abonnement bij jullie afgesloten inc spotlight,dit abonnement gaat half juni in(dan stopt zijn andere abo bij andere provider,hij heeft speciaal met dat spotify erbij genomen,vervalt dat dan ook
Harry
Bij kpn heb/had ik ook een gratis (?) Spotify account maar ik gebruik het eigenlijk nooit ook al hou ik erg van muziek !
Leo
Moet ik nu als bestaande klant met gratis Spotify vanaf 1 juni wel 10 euro betalen of blijft het voor bestaande klanten gratis.
Luut de jong
Simpel; gelden deze veranderingen per 1 Juni a,s zoals gratis spotify en voetbal ook voor de afgesloten , huidige bestaande kpn compleet pakket ?
Vr gr
Ivar
Ik begreep van kpn dat ze spotify schrappen op het moment dat je abbonement afloopt, met als reden dat het voor sommige klanten het een idee gaf dat ze er wel voor betalen maar niet gebruiken…
Dus straks als mijn abbo afloopt blijf ik hetzelfde betalen, maar krijg er minder voor terug.. belachelijk..
Dat mensen dat idee krijgen is of de fout van kpn in hun communicatie erover, (voor mij is het duidelijk genoeg) of het ligt aan de gedachte gang van die klanten. En daar ben ik nu de dupe van…
Jerryl
Harry mag ik je spotify account dan aub 😀
Ingeborg
KPN maakt het wel bond afgelopen jaar. Ze hebben de pakketten voor de aansluitingen thuis gewijzigd waardoor er daar nu sinds twee maanden vijf euro extra wordt afgeschreven, al krijgen we al wel sinds een half jaar minder waar; Geen HBO meer! T.w.v. 11,95 p/m. En nu gaat Spotify er ook nog eens af t.w.v. 9,95 p/m. Voor die dingen is niets fatsoenlijks teruggekomen. Ik had bijna mijn mobiele abonnement verlengd maar ik ga toch maar eens rondkijken bij andere providers.
Justin
Jaren Spotify Premium gehad met KPN, nu besluiten ze het opeens uit mijn abonnement te halen, ook al hebben we dit altijd gehad. En dan ook nog eens, verdubbelen ze de prijs van ons abonnement! Onvoorstelbaar toch!
Wibo
Ben via kpn chat ingegaan op aanbieding voor ander alles in een pakket, kreeg hier direct spijt van en heb geannuleerd , geen probleem …. maar ben wel mijn gratis spotify premium kwijt , heb gebeld dat ik binnen een week een bevredigend antwoord wil ( behoud gratis spotify) anders ga ik overstappen op andere provider. Vind dit een “ streek” die kpn mij levert.
Christine
Kpn spotify
Nou ik heb een alles in 1 abbonement bij kpn sinds 2014 waarbij spotify gratis is inbegrepen nu had mijn tv en internet storing dus er is een nieuwe modem opgestuurd waarbij mij ook is gevraagd maakt u gebruik van spotify ik zelf namelijk niet maar mijn kinderen wel waar ik geen weet van had dus de medewerker heeft het uit mijn pakket verwijdert nu leg ik het uit bij de klanten service en zeggen zij mij dat ik spotify kan krijgen voor 8.99 per maand en dat ze er niks anders van kunnen maken ik vind dit heel krom mijn kinderen worden hier heel ongelukkig van er is mijn ook niet verteld dat aansluiten extra kosten zouden mee brengen zolang als ik weet is het gratis bij alles in één
Wolting
Hallo. Wij hebben spotify (nog steeds gratis) op onze computer. Kan ik deze overzetten naar mijn mobiele telefoon.
Met vriendelijke groet.
Lies Wolting.