Miele Nederland start online wasplatform
Witgoedfabrikant Miele lanceert in Amsterdam de Miele Laundry Club, een onlinedienst voor het ophalen van de vuile was. Die wordt binnen de 48 uur schoon en netjes gestreken terugbezorgd.
Het initiatief lijkt op Dobbi, het wasplatform dat vorig jaar werd opgezet door wasmiddelenfabrikant Henkel in samenwerking met PostNL.
Stefan Verhoeven, directeur Miele Nederland, ziet een verschuiving in de markt van product naar dienst en naar uitbesteding van diensten om tijd te besparen. ‘Wij willen het onze klanten zo gemakkelijk mogelijk maken om de was te doen, zodat er meer vrije tijd over blijft voor leuke dingen. Met dit soort initiatieven willen we oplossingen bieden die passen bij de behoeften van onze klanten,’ zegt hij tegen Marketing Tribune.
Miele Laundry Club is een initiatief van Miele en startup studio Aimforthemoon. Alle bestellingen in Amsterdam worden per bakfiets geleverd door Cycloon Post & Fietskoeriers.
De was- en strijkservice is verkrijgbaar vanaf 35 euro.
Later dit jaar zal de dienst ook in andere steden beschikbaar zijn.
Plaats een reactie
Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond