PostNL neemt afscheid van CEO Herna Verhagen

Herna Verhagen, CEO van PostNL neemt op 15 april afscheid en draagt dan het stokje over aan haar opvolger Pim Berendsen.
Verhagen heeft 34 jaar bij PostNL gewerkt, waarvan de laatste 13 jaar als CEO. ‘PostNL was voor mij altijd meer dan alleen een werkgever. Het is een groot deel van mijn leven geworden. Onze mensen zijn de drijvende kracht achter het succes van PostNL en ik ben dankbaar dat ik met zoveel betrokken medewerkers en partners heb mogen samenwerken,’ zegt ze.
Berendsen, sinds 2015 CFO en bestuurslid, geldt als een vertrouwd gezicht binnen de organisatie.
Deel dit bericht
Plaats een reactie
Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond
5 Reacties
Harm
Sinds een jaar is de logistiek en gedrag van bezorging een drama in Amsterdam. Zelfs als je thuis bent, bezorgen ze niet en krijg je bericht dat je niet thuis was en de buren ook niet en vervolgens kan je het pakket maar op één locatie ophalen 10 km verderop. Maar nog erger de helpdesk infrastructuur is zo ingericht dat de feedback geen effect heeft, het wordt terug gekoppeld naar de verzender. Helaas is dit niet eenmalig, zeker structureel, kijk maar eens hoe beladen de ophaallocatie is, die komen om in het werk. Wel handig voor ze zo’n buffer, maar zou toch eens kijken naar de cultuur en mindset binnen post.nl. Die is er blijkbaar wel aan de top!
Jayson
Ze heeft in haar laatste week nog een mail gekregen van een medewerker over intimidatie, corruptie en vriendjespolitiek op de werkvloer bij de IMEC van postNL. dus een afscheidscadeau heeft ze gekregen.
Bianca - Postnl
ze verlaat een zinkend schip!
R.C.F.
Wat is er onder haar leiding van het aandeel overgebleven?
Simon
De top van post.nl is door en door verrot. Het ligt niet aan de bezorgers. Dit jaar heb ik diverse dingen op Ebay gekocht buiten de Europese Unie. Via Ebay betaal je dan automatisch al de BTW. Ik vraag de verkopers altijd een print-screen te plakken van de betaalde BTW. Ook staat het IOSS nummer vermeld op het pakket. Maar post.nl trekt zich daar niets van aan, want die mogen voor al die pakketjes 8 euro afhandelingskosten in rekening brengen. Op die manier harken ze heel wat extra geld binnen. En helaas is er niemand die deze graaimethode stopt. Het is het bedrijf met de meeste klachten in Nederland, maar dat interesseert ze niets. Als de top maar een bonus krijgt via de dubbele inklaringskosten. Je kan de dubbele btw alleen terug vragen bij Ebay. Als je bij Ebay b.v al 10 euro btw hebt betaald, en dat vervolgens nog een keer bij post.nl moet doen dan gaat er nog maar 2 euro naar de staat, want de rest mag post.nl aan afhandelingskosten rekenen. Leuker kunnen ze het niet maken, ellendige wel.