Renault shazamt VR-commercial rondom Star Wars
Autofabrikant Renault zet Shazam in voor een commercial in virtual reality. Thema: de nieuwe Star Wars-film. Wie bij een bushalte in een van de 25 EU-lidstaten staat, kan de reclame met zijn telefoon activeren.
De reclame-uiting rondom Solo: A Star Wars Movie is bedoeld om OV-reizigers lekker te maken voor een bezoek aan een Renault-dealer. De inzet is proefritten aanbieden in het nieuwe model van de Renault Kadjar. De campagne gaat eind deze maand live.
OV-reizigers herkennen de reclameposter in de abri’s aan de gecombineerde promotie van de Kadjar en Star Wars. Als ze Shazam aanzetten en de camera activeren, zien ze op hun telefoonscherm 3D-animaties van de kleine Renault. En een extra clip uit de film die niet in de bioscoopfilm is gemonteerd.
Shazam is sinds eind vorig jaar in handen van Apple.
Plaats een reactie
Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond