Deel dit artikel
-

RTL introduceert in Nederland op 1 mei één nieuw logo voor alle kanalen

RTL krijgt vandaag een nieuwe visuele identiteit met één logo. Het meerkleurig logo is overal terug te zien: in de bedrijfscommunicatie en op de TV-zenders RTL 4, RTL 5, RTL 7, RTL 8 en RTL Z, de themazenders RTL Crime, RTL Lounge en RTL Telekids en op RTL.nl en in de RTL app. RTL wil daarmee zijn kijkers, bezoekers, relaties en werkzoekenden één ervaring bieden. Eén RTL.

RTL is de voorkeursbestemming voor verhalen waar Nederland zich in kan herkennen, die verbinden, die het gesprek van de dag bepalen en de actualiteit dichtbij brengen, zo zegt de omroeporganisatie zelf. Het nieuwe veelkleurig logo focust op de veelzijdigheid van het aanbod. Het logo kleurt daarom mee met de content en weerspiegelt de verscheidenheid en diversiteit van de programma’s en het online aanbod. RTL is er voor iedereen.

Dit artikel is voor premium abonnees . Log in of meld je aan!