Deel dit artikel
-

Ster lanceert podcast over starten met reclame met Splinter Chabot

Ster lanceert haar eerste podcastserie ‘Starten met reclame’ voor ondernemers die de stap naar landelijke reclame willen zetten. In de driedelige serie gaat presentator Splinter Chabot in gesprek met reclame- en media-experts om luisteraars op weg te helpen bij het bedenken, creëren en uitzenden van een effectieve commercial.

In de eerste aflevering zijn Yerma Ham, accountmanager bij Ster, en media-expert Patrick Horstman, mede-oprichter van Featly Media, te beluisteren over de kansen en mogelijkheden van reclame.

In de tweede aflevering spreekt Chabot met Noortje Lankhaar, research consultant bij Ster, en Michel Ouwens, reclamemaker van creatief bureau Double-O over het maakproces. De belangrijkste ingrediënten van een effectieve commercial, zoals pakkende teksten, de juiste muziek en overtuigende stemmen, worden aan de hand van sprekende voorbeelden besproken.

In de derde en laatste aflevering van de serie spreekt Chabot opnieuw met Yerma Ham en Noortje Lankhaar van Ster. Dit maal over de slimme keuzes bij het inzetten van je commercial.

Naast de podcast is op Ster Reclamestarter een stappenplan te vinden waarin ondernemers stap voor stap inzichten krijgen in wat er allemaal bij een campagne komt kijken.

De podcastserie is ontwikkeld door Ster in samenwerking met PodWorkz. De eerste aflevering van ‘Starten met reclame’ is vanaf vandaag te beluisteren op ster.nl/podcast, Apple Podcasts en Spotify. De tweede en derde aflevering volgen de aankomende twee weken.

Deel dit bericht

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond