Deel dit artikel
-

United Playgrounds lanceert digitaal innovatiebureau MACH8

United Playgrounds kondigt de lancering aan van MACH8, het achtste label van het bureaunetwerk. Het digitale innovatiebureau richt op nieuwe technologieën die industrieën ingrijpend kunnen veranderen.

Daarbij denkt bedrijfsleider Eelco van de Wiel aan zaken als AI, AR/VR, data-innovatie en in het algemeen het verbeteren van customerjourneys.

“We zijn al meer dan een jaar nu underground aan het experimenteren en exploreren met onze klanten en hebben al tal van innovatieprojecten en campagnes ontwikkeld voor vooraanstaande merken als KLM, Socios, McDonalds, NOC*NSF en HEMA + Warchild.“

Diederik Breijer, CEO United Playgrounds, zegt in een persbericht: “Het doel van Mach8 is merken uit te dagen zichzelf verder te ontwikkelen door middel van snelle prototyping, innovatiesprints en productontwikkeling. We focussen op de directe toepasbaarheid en waardecreatie van nieuwe technologieën.”

Van de Wiel richtte CMS-specialist Livewall op in 2010. Zijn bedrijf behoort bij de eerste labels die vanaf het begin onderdeel waren van de in 2022 nieuw opgerichte bureaugroep United Playgrounds.

Deel dit bericht

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond