Deel dit artikel
-

Vergelijk.nl besteedt exploitatie uit aan Semilo

Vergelijk.nl besteedt de commerciële exploitatie van zijn display advertising uit aan Semilo. De site kan zijn aandacht beter vestigen op het kernproduct en ziet en passant een nieuw commercieel format op zijn platform verschijnen in de vorm van native advertising.

Dat laatste is namelijk iets dat Semilo al ruim twee jaar doet in een programmatic omgeving. Daarmee waren ze vroeg.

De vergelijkingssite zal niet meer zelf de displayinventory verkopen.

Vergelijk.nl is één van de grotere prijsvergelijkers van Nederland. Maandelijks raadplegen ruim 1,5 miljoen Nederlanders de site om producten en prijzen te vergelijken.

Foto: Ian Keating (cc)

Deel dit bericht

1 Reacties

Maarten

Best bizar eigenlijk. Display bewijst zich binnen een platform met intent consumers. Het is een geweldig middel om meer clicks te genereren, merkvoorkeur te bouwen en conversie te verhogen. Dat laat je toch niet door een ‘man in the middle’ doen?

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond