Engage

Optimize your Customer Experience

27 september 2023

Tel af naar Emerce Engage 2023!

27 september 2023

dagen

uren

minuten

seconden

#EmerceEngage

De interactie met klanten verandert als gevolg van het groeiende aantal kanalen en technologie. Zoals AI, intelligente chatbots en automation. Merken en bedrijven moeten hun klantenservice, beleving, contact en betrokkenheid on par brengen met de nieuwe standaard. Het vereist een inspanning om serviceniveaus en merkpositionering te ontwikkelen en te werken aan productverbetering. Hierdoor nemen conversie en loyaliteit toe.

Deze Emerce TV collectie geeft een overzicht van trends, inzichten en best practices. Met de beste cases op het gebied van multichannel klantervaring, service en betrokkenheid. We bespreken onderwerpen en kanalen zoals social, e-mail, web, mobiel, ai, chat(bots), messaging en conversatie.

Experts delen hun kennis over multichannel klantbetrokkenheid, klantenservice, CX en contact. Leer de beste strategieën om je klanten te bereiken, te beïnvloeden en te behouden.

Meerdere sprekers

Experts en consultants schuiven aan voor een collectie vol interviews, praktijkcases, insights en meer. Hoe gebruik je alle klantdata voor een optimale Customer Experience?

Online kennis-boost

Complete collectie van talks met de beste strategieën om je klanten te bereiken, te 'beraken' en behouden. Engage gaat over het verbeteren van conversie en loyaliteit met behulp van een geavanceerde multichannel strategie.

On-demand video’s

Bekijk de video's waar en wanneer het jou uitkomt. Kijk onbeperkt terug en deel met je vakgenoten.