Engage

Programma

Engage: de jaarlijkse update met de beste strategieën voor organisaties met grote klantenbestanden. Sales, service en loyalty via e-mail, social en web staat centraal, ook in combinatie met offline kanalen. Nieuwe inzichten rond effectief gebruik van data, systemen en klantgegevens. Met een geïntegreerde aanpak voor een stijgende conversie en loyaliteit.

Bestel tickets

Zalen
Grote zaal
Kleine zaal
Studio
09:00 09:30 10:00 10:30 11:00 11:30 12:00 12:30 13:00 13:30 14:00 14:30 15:00 15:30 16:00 16:30 17:00 17:30
Grote zaal
09:45
09:45Opening door Dagvoorzitter : Stephan FellingerDe Zaak van VertrouwenStephan Fellinger
10:00
10:00Math Man in a world of Mad MenAward-winning strateegIgor Beuker
10:35
10:35Europees kampioen worden met dataUniversiteit van LeidenProf.dr. Joost Kok
11:05
11:05Koffie pauze
11:35
11:35E-mail Beyond Basics: Solide & VolwassenOtravoJochem Veenstra
12:10
12:10Engage the DragonsAxivate CapitalAndreas Ezinga
12:40
12:40Lunch
13:40
13:40CRM onboarding als tool voor groei!FreelanceWouter Blok
14:15
14:15Teaching Non-Coders to Use AI in Growth and MarketingGrowth TribeDavid Arnoux
14:50
14:50Innovatieve benadering van klantloyaliteit via exclusieve privileges en persoonlijke assistentieComarchGeraldine Vercruysse
15:20
15:20Koffie pauze
15:50
15:50De kracht van massaal persoonlijk bereikScoupyValentijn Bras
16:25
16:25Making the most of machine intelligenceOpen Eth & QuantacorpNell Watson
16:55
16:55Borrel
Kleine zaal
10:35
10:35In 1 dag van 10 duizend naar 10 miljoen gebruikersDatumprikker.nl / Cally.comPaul Bongers
11:05
11:05Koffie pauze
11:35
11:35De toekomst van succesvol verkopen zonder verkopersPegamentoMelvin van Groeningen
12:40
12:40Lunch
13:40
13:40Adding the human touch to a data driven worldYourzineHelen Zuurmond
14:15
14:15GDPR: de nieuwe regels voor adverteerdersDDMAMatthias de Bruyne
14:50
14:50De waarde van data-driven video in het optimaliseren van de customer journeyNGDATAEdwin Madou
15:20
15:20Koffie pauze
15:50
15:50De wereld van reviews: Waarom 4,2 beter is dan 5Universiteit van Amsterdam / Science4Business GroepDr. Stefan Bernritter
Studio
10:35
10:35Online beïnvloeden: conversion is in the brain!Onlinebeinvloeden.nlMartin van Kranenburg
11:05
11:05Koffie pauze
11:35
11:35Hoe influencer marketing helpt bij het engagen met je publiekGracious StudiosUri Glibota
12:40
12:40Lunch
13:40
13:40Vertrouwt de consument jou als merk online?Kantar TNSJudith ten Bokkel
15:20
15:20Koffie pauze
15:50
15:50The new rules of engagementeBay/MarktplaatsMarcella de Rouw