Engage

Programma

Engage: de jaarlijkse update met de beste strategieën voor organisaties met grote klantenbestanden. Sales, service en loyalty via e-mail, social en web staat centraal, ook in combinatie met offline kanalen. Nieuwe inzichten rond effectief gebruik van data, systemen en klantgegevens. Met een geïntegreerde aanpak voor een stijgende conversie en loyaliteit.

Dit was het programma voor 2019.

Zalen
Grote zaal
IJ zaal
Studio
09:00 :30 10:00 :30 11:00 :30 12:00 :30 13:00 :30 14:00 :30 15:00 :30 16:00 :30 17:00 :30
Grote zaal
09:45
09:45 - 10:00Opening van Engage 2019Record Once
10:00
10:00 - 10:30Relatietherapie voor merkenStudio Kraftwerk
10:35
10:35 - 11:05Tempo-Team Live: innovatieve matching campagne maakt het werk van intercedent...Randstad
11:05
11:05 - 11:35Koffiepauze
11:35
11:35 - 12:05Hoe kan data echt helpen om de marketingeffectiviteit te verhogen – customer ...Shopping Minds Sanoma
12:10
12:10 - 12:40Continue verbeteringen zorgen voor een effortless online klantbelevingEssent
12:40
12:40 - 13:40Lunch
13:40
13:40 - 14:10Engaged; het Concertgebouw van verleden tot hedenHet Koninklijk ConcertgebouwEmatters
14:15
14:15 - 14:45Give a sh*tMinistry of World Domination
14:50
14:50 - 15:20Creëer merkambassadeurs aan de hand van dialogen met je klantenRIFF
15:20
15:20 - 15:50Koffiepauze
15:50
15:50 - 16:20Het engagen van jongeren in het huidige media- en techlandschapXITE
16:25
16:25 - 16:55Van voice-first naar ‘how can I help you’-firstKLM Royal Dutch Airlines
16:55
16:55 - 17:55Borrel
IJ zaal
10:35
10:35 - 11:05Bankieren met de menselijke maat: hoe innovatie en menselijk contact samengaan.SNS
11:05
11:05 - 11:35Koffiepauze
11:35
11:35 - 12:05KLM iFly: persoonlijk en relevant communiceren met 10 miljoen reizigers werel...TernairTernair
12:10
12:10 - 12:40KWBN: met een app goed voorbereid op weg naar Via GladiolaKoninklijke Wandel Bond Nederland
12:40
12:40 - 13:40Lunch
13:40
13:40 - 14:10Reshaping Customer and Agent Experience with Artificial IntelligenceGenesys
14:50
14:50 - 15:20Data driven marketing op basis van first-party datadigitalAudienceHavas
15:20
15:20 - 15:50Koffiepauze
15:50
15:50 - 16:20Get personal or get outOnlinebeinvloeden.nl
16:55
16:55 - 17:55Borrel
Studio
11:05
11:05 - 11:35Koffiepauze
12:10
12:10 - 12:40Van lancering naar engagement, hoe HEMA haar loyalty journey steeds verder on...HEMA
12:40
12:40 - 13:40Lunch
13:40
13:40 - 14:10Inrichting en ontwikkeling van de customer journey bij Hearst MagazinesHearst MagazinesBasedriver
15:20
15:20 - 15:50Koffiepauze
15:50
15:50 - 16:20Start engaging your customer by design: design sprint 3.0!Perspective | Business Design
16:55
16:55 - 17:55Borrel