B2B Digital

Elke stap telt: digital experience in een B2B ecosysteem

14:35 30 minutes Studio
Servaas Arts Dunlop Protective FootwearMartijn Houtepen Smile

Uit het niets een succesvolle digital experience creëren voor partners en resellers binnen hun ecosysteem. Dat was de uitdaging van Dunlop.

Tijdens deze sessie neemt Dunlop CCO Servaas Arts je mee in Dunlop’s digitale transformatie. Een lange weg waar belangen van klanten voorop staan. Servaas vertelt over de obstakels die Dunlop onderweg tegenkwam en hoe deze zijn overwonnen. Ook deelt hij hoe het team iedere dag nadenkt over nieuwe verbeteringen van de digital experience. Want… iedere stap telt!

Servaas Arts

Servaas Arts

Dunlop Protective Footwear

Servaas Arts is in zijn rol als CCO verantwoordelijk voor de commerciële organisatie binnen Dunlop. Een van de strategische prioriteiten is het digitaliseren van de gehele organisatie. Deze nieuw verworven capaciteiten maken dat Dunlop een leidende rol heeft in de persoonlijke bescherming industrie. Servaas zijn eerdere ervaring bij Nike helpen om de eindgebruiker centraal te stellen tijdens deze transformatie.

Martijn Houtepen

Martijn Houtepen

Smile

Martijn Houtepen heeft met zijn meer dan 10 jaar ervaring al vele organisaties geholpen bij het behalen van hun digitale doelen.

In diverse rollen met verschillende functietitels heeft hij altijd opdrachten vervuld op het snijvlak van customer success, accountmanagement, projectmanagement, delivery, consultancy en training/opleiding.

Gelijktijdige sessies