Conversion & Analytics

De (r)evolutie van DELTA Fiber’s bestelproces met Form Analytics

13:45 30 minutes presentation Grote zaal
Bart de Fluiter ExatomMarvin Soekra DELTA FIBERLeonie Eckhardt Yellowgrape

Herken je dit? Je merk spendeert significante bedragen in search & social, besteedt veel tijd aan fraaie product pages, en toch verlies je 70-80% in de laatste stap: het online formulier of check-out.

Daarom is het identificeren en elimineren van elke mogelijke conversiekiller een noodzaak en dankzij Exatom hebben Delta en Yellowgrape nu inzicht die eerder (uit GA4) onmogelijk waren. 

Tijdens deze sessie onthullen we de conversie evolutie van de formulieren van DELTA Fiber.

Bart de Fluiter

Bart de Fluiter

Exatom

Bart is een ondernemer en wars van slechte formulieren die ten koste van customer experiences en bedrijfsresultaten. Sinds de oprichting van Exatom in 2021 nauw betrokken bij vele optimalisaties om de conversie van formulieren te verbeteren.

Marvin Soekra

Marvin Soekra

DELTA FIBER

Sinds 2007 betrokken en verantwoorlijke voor teams in het online domein. Visie, budget en groei van mensen en kwaliteit. Sinds 2022 verantwoordelijk voor de online activiteiten van DELTA FIBER. 

Leonie Eckhardt

Leonie Eckhardt

Yellowgrape

Leonie staat al meer dan twee jaar centraal in het CRO- en Customer Journey team van Yellowgrape. Naast haar rol in experimentatie en kwalitatieve onderzoeksmethoden, ligt haar expertise in het maken van de strategische verbindingen tussen teams en het vertalen van bedrijfsdoelstellingen naar praktische experimenten.

Gelijktijdige sessies