Fashion

Digitale Fashion in China: data en AI maken ultraconsumentengerichtheid mogelijk

15:35 30 minutes presentation Grote zaal
Aldo Spaanjaars Dragon Strategies

Vier trends die een enorm effect zullen hebben op bedrijfsmodellen in een digitale wereld en waar Chinese ondernemers leidend zijn.

1. Intelligentie wordt steeds meer zeer kunstmatig;
2. Data en AI maken ultraconsumentengerichtheid mogelijk;
3. Data en nabijheid van productieketens creëren “fast-response” mogelijkheden.
3. Consumenten worden gebruikers.

Aldo Spaanjaars

Aldo Spaanjaars

Dragon Strategies

Aldo leidt zijn eigen China adviesbureau: Dragon Strategies. Tot eind 2022 was hij Executive Vice President, Outdoor bij Anta Sports, China’s nummer één sportkledingbedrijf en nummer drie wereldwijd.
Gedurende zijn 25 jaar in China, was Aldo VP Operations bij Fosun Fashion Group, CEO van Lacoste Greater China, COO van Adidas Greater China, en medeoprichter van reclamebureau J.Walter Thompson Beijing.
Na te hebben samengewerkt met enkele van China’s meest succesvolle ondernemers, schreef hij het boek: Dragon Tactics: How Chinese Entrepreneurs Thrive in Uncertainty.

Gelijktijdige sessies